کد خبر : 111945
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۴
5 بازدید

کار با رونالدو سخت است چون زیاد غر می‌زند!

کار با رونالدو سخت است چون زیاد غر می‌زند!

به گزارش خبرگزاری برنا، داور فوتبال سید مارتینز از حضور خود در لیگ حرفه‌ای عربستان و برخوردی که با کریستیانو رونالدو داشته گفت. داور اهل هندوراس چندین بازی النصر با حضور رونالدو را قضاوت کرده و اکنون حرف‌های جالبی در خصوص ستاره پرتغالی دارد. وی در این خصوص گفت: کریستیانو رونالدو به خاطر آستانه تحمل

به گزارش خبرگزاری برنا، داور فوتبال سید مارتینز از حضور خود در لیگ حرفه‌ای عربستان و برخوردی که با کریستیانو رونالدو داشته گفت.

داور اهل هندوراس چندین بازی النصر با حضور رونالدو را قضاوت کرده و اکنون حرف‌های جالبی در خصوص ستاره پرتغالی دارد. وی در این خصوص گفت: کریستیانو رونالدو به خاطر آستانه تحمل کمی که دارد شخص سختی است. او فکر می‌کند بی‌عدالتی‌های زیادی در حقش می‌شود و برای همین زیاد شکایت می‌کند. ما در این بازی 2 گل او را رد کردیم که وی ای آر آن را تایید کرد و او اعتراض داشت. 

این داور افزود: رونالدو همچنین در گل حریف هم معترض بود که قبل از آن روی او خطا شده است. آنها در حال باخت بودند و او در حالی که نزدیک من بود گفت: شما داوران همیشه همینطور هستید، شما فکر می‌کنید ستاره‌های زمین هستید، اما ما شما را به اینجا نیاوردیم که ستاره باشید. ما ستاره هستیم. او این حرف‌ها را زد و من منتظر بودم که نزدیکتر بیاید، اما دور شد.

انتهای پیام/

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn