کد خبر : 112080
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۸
3 بازدید

شاگردان قلعه نویی ضرر کردند!؟

شاگردان قلعه نویی ضرر کردند!؟

اگر نیمه اول را با دوم مقایسه کنید داور ژاپنی در نیمه دوم یک قضاوت کاملاً متفاوت را داشت. در 15 دقیقه اول نیمه دوم سه اخطار داد که آنهم برای کنترل بازی بود و به خوبی این کار را کرد. اخبار جام جهانی استقلال پرسپولیس کارشناس داوری کشورمان تصمیمات داور ژاپنی در دیدار ایران

اگر نیمه اول را با دوم مقایسه کنید داور ژاپنی در نیمه دوم یک قضاوت کاملاً متفاوت را داشت. در 15 دقیقه اول نیمه دوم سه اخطار داد که آنهم برای کنترل بازی بود و به خوبی این کار را کرد. اخبار جام جهانی استقلال پرسپولیس

کارشناس داوری کشورمان تصمیمات داور ژاپنی در دیدار ایران و قطر را درست دانست.

کارشناسی داوری بازی تیم ملی فوتبال ایران و قطر: شاگردان قلعه نویی ضرر کردند!؟

نادر جعفری در گفت‌وگو با تسنیم درباره قضاوت یوسوکه آراکی ژاپنی در دیدار تیم‌های ایران و قطر در دور سوم از مرحله انتخابی جام جهانی 2026 در قاره آسیا اظهار داشت: داور در نیمه اول قضاوت خیلی خوب و یکنواختی داشت، او فقط کمی در دادن کارت به بازیکنان دو تیم اغماض کرد و از خطاها گذشت.

 

وی در ادامه افزود: اگر نیمه اول را با دوم مقایسه کنید داور ژاپنی در نیمه دوم یک قضاوت کاملاً متفاوت را داشت. در 15 دقیقه اول نیمه دوم سه اخطار داد که آنهم برای کنترل بازی بود و به خوبی این کار را کرد. تشخیص‌های او بسیار خوب بود. هر پنج گل بازی هم در شرایط سالم به ثمر رسیدند.

 

 

جعفری راجع به خطای شدید مهدی قایدی روی بازیکن قطر و اینکه آیا کارت زرد برای این صحنه کافی بود، گفت: شدت خطا و برخورد به حدی نبود که داور کارت قرمز مستقیم بدهد. فکر می‌کنم اخطار کافی بود. اگر دقت کنید حتی داوران VAR هم به داور توصیه نکردند که پای مانیتور برود، چون تصمیمش درست بود.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn