کد خبر : 112155
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۳
6 بازدید

اگر به انتقام فکر می‌کردیم، شکست می‌خوردیم

اگر به انتقام فکر می‌کردیم، شکست می‌خوردیم

بازدید:۱۰۰ صد آنلاین | علیرضا بیرانوند، سنگربان تیم ملی فوتبال ایران، با تاکید بر اینکه تمرکز بر انتقام از قطر می‌توانست تیم را دچار مشکل کند، از نمایش فوق‌العاده هم‌تیمی‌هایش در پیروزی 4 بر 1 مقابل قطر سخن گفت. به گزارش صد آنلاین،پیروزی ۴ بر ۱ تیم ملی فوتبال ایران برابر قطر در مرحله نهایی مقدماتی

بیرانوند اعتراف کرد: اگر به انتقام فکر می‌کردیم، شکست می‌خوردیم

بازدید:۱۰۰

صد آنلاین | علیرضا بیرانوند، سنگربان تیم ملی فوتبال ایران، با تاکید بر اینکه تمرکز بر انتقام از قطر می‌توانست تیم را دچار مشکل کند، از نمایش فوق‌العاده هم‌تیمی‌هایش در پیروزی 4 بر 1 مقابل قطر سخن گفت.

به گزارش صد آنلاین،پیروزی ۴ بر ۱ تیم ملی فوتبال ایران برابر قطر در مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی، به یک نقطه عطف در تاریخ فوتبال کشور تبدیل شده است. علیرضا بیرانوند، سنگربان برجسته تیم ملی، با ابراز خوشحالی از این نتیجه، در مصاحبه‌ای به بیان احساسات و تجزیه و تحلیل این مسابقه پرداخته است. او این پیروزی را نه تنها نتیجه زحمات بازیکنان، بلکه نشانه‌ای از روحیه و همبستگی ملی می‌داند.

 

خوشحالی از پیروزی و تبریک به هواداران

بیرانوند در ابتدای سخنانش ابراز خوشحالی کرده و گفت: «خیلی خوشحالم. تبریک می‌گویم به مردم عزیزم و به تمام کسانی که امروز ما را تنها نگذاشتند در امارات. این یک بازی واقعاً فوق‌العاده بود و ما توانستیم با نمایش خود، انتظارها را برآورده کنیم.» او با اشاره به نیمه اول بازی گفت: «ما خوب شروع کردیم و دو یا سه پرس خوب داشتیم، اما متاسفانه گل خوردیم.»

 

ذهنیت و فشار انتقام: عاملی در موفقیت یا شکست؟

یکی از نکات جالب توجه در سخنان بیرانوند، اشاره به فشار انتقامی است که از سوی مردم و کارشناسان بر روی بازیکنان وجود داشت. او در این خصوص گفت: «این حق را به مردم و کارشناسان می‌دهیم. ما را برای انتقام تحت فشار گذاشتند. ولی واقعاً چنین چیزی در ذهن ما نبود.» این موضوع نشان می‌دهد که بازیکنان تیم ملی با وجود فشارهای اجتماعی و انتظارات بالا، توانسته‌اند بر روی تمرکز و عملکرد خود تأکید کنند.

 

بیرانوند به انتقادی دیگر از ذهنیت بازیکنان پرداخت و گفت: «شاید اگر طبق ذهن مردم پیش می‌رفتیم، ضربه می‌خوردیم و بازی خود را انجام نمی‌دادیم. ما در نهایت بازی خوبی انجام دادیم و به خودمان و یکدیگر تبریک می‌گوییم.» این اظهارات بیرانوند به خوبی نشان‌دهنده توانایی تیم ملی در مدیریت فشارهای بیرونی و حفظ تمرکز در زمین بازی است.

 

یادآوری به بازی‌های گذشته: درس‌هایی برای آینده

بیرانوند در بخش دیگری از مصاحبه خود به بازی نیمه نهایی جام ملت‌ها اشاره کرد و گفت: «الان همه ما مدام به آن بازی برمی‌گردیم که چه شد! واقعاً حیف. ای کاش قبل از قطر ما ژاپن را نمی‌بردیم و یک تیم دیگر را می‌بردیم و واقعاً می‌شد در آن صورت به فینال رفت.» این بیان بیرانوند به نوعی نشان‌دهنده این است که بازیکنان با بررسی و تحلیل گذشته، در تلاش‌اند تا از اشتباهات خود درس بگیرند و به موفقیت‌های بیشتری دست یابند.

 

حضور هواداران و حمایت‌های اجتماعی

از دیگر موضوعاتی که بیرانوند به آن اشاره کرد، حضور پرشور هواداران ایرانی در امارات بود. او با ابراز خوشحالی از این حمایت‌ها گفت: «خدا را شکر که اتفاقی افتاد که کیف کردیم. می‌دانستیم که همیشه مردم ایران تیم‌های ملی را تنها نمی‌گذارند. می‌دانستیم در امارات ایرانی‌های زیادی هستند و تنها نیستیم.» این ابراز قدردانی از هواداران، نشان‌دهنده نقش مهم آنها در موفقیت تیم ملی و ایجاد انگیزه برای بازیکنان است.

 

 

در نهایت، بیرانوند با امیدواری به آینده تیم ملی اشاره کرد و گفت: «برد خیلی خوبی بود و برویم تا فیفادی بعدی ببینیم چه اتفاقاتی رخ می‌دهد.» این جملات نشان‌دهنده عزم و اراده قوی بازیکنان برای ادامه موفقیت‌ها و نمایش‌های بهتر در آینده است.

 

 

پیروزی تیم ملی فوتبال ایران برابر قطر، نشان‌دهنده توانمندی و همبستگی بازیکنان در شرایط دشوار است. با مدیریت صحیح فشارهای اجتماعی و تمرکز بر بازی خود، این تیم توانسته است به یک نتیجه شگفت‌انگیز دست یابد. این پیروزی نه تنها یک نتیجه ورزشی، بلکه نماد همبستگی و عشق به وطن است که با حمایت هواداران، قوت بیشتری پیدا کرده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn