کد خبر : 112469
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۰
4 بازدید

مقام عالیرتبه سپاه: باید کار نیمه تمام را تمام کنیم

مقام عالیرتبه سپاه: باید کار نیمه تمام را تمام کنیم

به گزارش همشهری‌آنلاین، سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با فارس ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی، اظهار کرد: امروز شاهد آن هستیم که تمام جهان جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی را محکوم کرده‌اند و صهیونیست‌ها رسوای تمام جهان شده اند. وی افزود: در صحنه‌های جهانی صهیونیست‌ها یک رژیم تمام شده‌اند و

به گزارش همشهری‌آنلاین، سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با فارس ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی، اظهار کرد: امروز شاهد آن هستیم که تمام جهان جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی را محکوم کرده‌اند و صهیونیست‌ها رسوای تمام جهان شده اند.

وی افزود: در صحنه‌های جهانی صهیونیست‌ها یک رژیم تمام شده‌اند و سران آن نیز اذعان دارند برای اینکه به روز قبل از ۷ اکتبر و طوفان الاقصی بازگردند به ۳۰ سال کار نیاز دارند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه بیان کرد: قطعا هیچ یک از مردم منطقه به این رژیم اجازه و فرصت زندگی نمی‌دهند که بخواهد خود را بازسازی کند.

سردار نقدی با بیان اینکه امروز باید همگی با قوت از جبهه مقاومت حمایت کنیم، گفت: امروز باید کار نیمه تمام شهدای مقاومت را به اتمام برسانیم لذا این جنگ به چیزی جز پاک‌شدن سرزمین‌های اشغالی از لوث وجود صهیونیست‌ها ختم نخواهد شد.

منبع خبر: همشـهری

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn