کد خبر : 11297
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۷

شماره تلفن و کد دستوری ثبت نام وام یارانه/شماره تلفن ثبت نام این وام چند است؟

شماره تلفن و کد دستوری ثبت نام وام یارانه/شماره تلفن ثبت نام این وام چند است؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساناپرسبه نقل از مکتوب نامه یکی از سوالات متدوالی که برای افراد در خصوص وام با کارت یارانه مطرح می شود، این است که آیا شماره تلفنی جهت ثبت نام وام با کارت یارانه وجود دارد یا خیر؟ و در صورتی که برای اطلاعات بیشتر ساناپرس را دنبال کنید شماره تلفن

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساناپرسبه نقل از مکتوب نامه یکی از سوالات متدوالی که برای افراد در خصوص وام با کارت یارانه مطرح می شود، این است که آیا شماره تلفنی جهت ثبت نام وام با کارت یارانه وجود دارد یا خیر؟ و در صورتی که برای اطلاعات بیشتر ساناپرس را دنبال کنید

شماره تلفن و کد دستوری ثبت نام وام یارانه

یکی از سوالات متدوالی که برای افراد در خصوص وام با کارت یارانه مطرح می شود، این است که آیا شماره تلفنی جهت ثبت نام وام با کارت یارانه وجود دارد یا خیر؟ و در صورتی که پاسخ به این سوال مثبت است، شماره تلفن ثبت نام این وام چند است؟

در پاسخ به این پرسش می بایست بیان نمود که تاکنون، شماره ای تحت عنوان شماره تلفن ثبت نام وام یارانه؛ از سوی دولت به مردم معرفی نشده است و این موضوع که با فرستادن کدملی و شماره تلفن همراه به سر شماره وزارت رفاه یعنی ۶۳۶۹، می توان ثبت نام وام یارانه را انجام داد، امری خلاف واقع می باشد.

نحوه ورود به سایت hemayat.mcls.gov.ir با کد ملی

شماره تلفن و کد دستوری ثبت نام وام یارانه/شماره تلفن ثبت نام این وام چند است؟

در واقع افراد می توانند با کد دستوری #۶۳۶۹* برای استعلام یارانه حمایتی اقدام نموده، اما نمی توان از طریق آن، نسبت به ثبت نام وام یارانه اقدام کرد. ذکر این نکته حائز اهمیت است که افراد می توانند از طریق برقراری تماس تلفنی با سرشماره ۰۲۱۶۳۶۹؛ سوالات مربوط به وضعیت یارانه را از کارشناسان مربوطه سوال نمایند.

محاسبه نرخ سود و بازپرداخت وام با کارت یارانه

همانطور که پیش تر بیان شد؛ بانک مرکزی این امکان را برای بانک ها در نظر گرفته است که به پشتیابی مبلغ یارانه های حمایتی، به ارائه وام به متقاضیان بپردازند. در این روش، بانک، پس از ارائه تسهیلات به متقاضی، مبلغ اقساط را، از یارانه پرداختی توسط دولت کسر می نماید.

محاسبه نرخ سود این نوع وام؛ نیز با توجه به تعداد اقساط و نیز مبلغ وام دریافتی متفاوت بوده و نمی توان در این خصوص، مبلغ ثابتی را معرفی نمود و ممکن است که وام با کارت یارانه؛ در اقساط ۳۶ ماهه، ۴۸ ماهه و …. و با سود ۱۲ درصد، ۱۸ درصد و یا حتی بدون سود، در نظر گرفته شود.

 

پایان/*

ساناپرس را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn