کد خبر : 113040
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۸
0 بازدید

توزیع روزانه ۲۶۰ میلیون لیتر فرآورده نفتی در کشور

توزیع روزانه ۲۶۰ میلیون لیتر فرآورده نفتی در کشور

به گزارش . ساناپرس،کرامت ویس‌کرمی، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در همایش مدیران مناطق این شرکت با موضوع «سوخت‌رسانی زمستانی» اظهار داشت: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی روزانه ۲۶۰ میلیون لیتر فرآورده نفتی را جابه‌جا می‌کند.وی افزود: از ابتدای سال تا روز ۲۲ مهر ماه در مجموع ۹ میلیارد و ۷۰۰ میلیون لیتر سوخت مایع

به گزارش . ساناپرس،کرامت ویس‌کرمی، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در همایش مدیران مناطق این شرکت با موضوع «سوخت‌رسانی زمستانی» اظهار داشت: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی روزانه ۲۶۰ میلیون لیتر فرآورده نفتی را جابه‌جا می‌کند.
وی افزود: از ابتدای سال تا روز ۲۲ مهر ماه در مجموع ۹ میلیارد و ۷۰۰ میلیون لیتر سوخت مایع تحویل نیروگاه‌های کشور شده است که نسبت به سال گذشته حدود ۳۸ درصد رشد یافته است.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی تصریح کرد: پیش‌بینی ما این است که تا پایان سال ۱۰ میلیارد لیتر سوخت مایع دیگر به نیروگاه‌های کشور تحویل دهیم.
وی خاطرنشان کرد: با افزایش تولیدات پالایشگاهی، در مهر ماه به صورت میانگین روزانه ۱۲۵ میلیون لیتر بنزین در کشور تولید و ۱۲۶ میلیون لیتر بنزین در کشور توزیع شده است.
ویس کرمی گفت: ۷۰ درصد تأمین بنزین در نوار جنوبی کشور توزیع می‌شود، در حالی که حدود ۷۵ درصد مصرف در نیمه شمالی کشور اتفاق می‌افتد که این امر حجم عملیات فشرده و سنگینی را به این شرکت تحمیل می‌کند.
پایان/*
ساناپرس را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.
 
منبع:اندیشه معاصر

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn