کد خبر : 113130
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۳:۳۱
0 بازدید

تیم‌های هم‌گروهی‌مان از بازی ما مقابل قطر لذت بردند

تیم‌های هم‌گروهی‌مان از بازی ما مقابل قطر لذت بردند

به گزارش خبرگزاری برنا، آندرانیک تیموریان پس از بازگشت کاروان تیم ملی به ایران در جمع خبرنگاران گفت: تدابیر قلعه‌نویی و کادر فنی برای این بازی به ثمر نشست، هرچند می‌توانستیم بیش از ۴ گل بزنیم. بازیکنان عملکرد قابل قبولی را خود نشان دادند و تیم‌های همگروه ما از این بازی لذت بردند. در کل

به گزارش خبرگزاری برنا، آندرانیک تیموریان پس از بازگشت کاروان تیم ملی به ایران در جمع خبرنگاران گفت: تدابیر قلعه‌نویی و کادر فنی برای این بازی به ثمر نشست، هرچند می‌توانستیم بیش از ۴ گل بزنیم. بازیکنان عملکرد قابل قبولی را خود نشان دادند و تیم‌های همگروه ما از این بازی لذت بردند. در کل در بازی با قطر فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتیم و هواداران هم راضی بودند.

وی افزود: متاسفانه بر خلاف جریان بازی گل خوردیم. در این مواقع از نظر روحی و روانی هر تیمی که باشد نیازمند زمان است تا به بازی برگردد. خوشبختانه گل تساوی را آزمون به موقع زد و در نیمه دوم با قدرت بیشتری به زمین آمدیم. گل دوم باعث شد شیرازه تیم قطر از بین برود و ما بهتر بازی کردیم. در نهایت هم موفق شدیم یک برد پرگل را به نام خود ثبت کنیم.

مربی تیم ملی در مورد تغییر پست میلاد محمدی عنوان کرد: میلاد محمدی بازیکنی بین‌المللی است و تجربیات خوبی دارد. او به دلیل سرعت بالای شماره ۱۰ قطر در آن پست بازی کرد و جواب هم داد. دیدار بعدی؟ بازی با کره‌شمالی در دور رفت باقی مانده و مهم نیست تیم ملی در گروهش اول یا دوم شود. هدف ما صعود به جام‌جهانی است و باید این امر محقق شود. همینکه تا الان عملکرد خوبی را به نمایش گذاشتیم نشان می‌دهد تیم خوب و قدرتمندی هستیم.

تیموریان در خصوص لیست بعدی تیم ملی اظهار داشت: فهرست تیم ملی از سوی امیر قلعه‌نویی اعلام خواهد شد و به دنبال آن هستیم تا بهترین‌های لیگ راهی تیم ملی شوند.

انتهای پیام/

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn