کد خبر : 113893
تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ - ۶:۱۰
4 بازدید

رونمایی از گزینه احتمالی منچستریونایتد

رونمایی از گزینه احتمالی منچستریونایتد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساناپرس،شیاطین سرخ بدترین شروع خود را در یک فصل لیگ برتر انجام داده اند و از هفت بازی تنها ۸ امتیاز کسب کرده اند که آنها را در رده چهاردهم جدول لیگ برتر قرار داده است.با وجود گمانه‌زنی‌ها تن هاخ کار خود را در تعطیلات ملی اکتبر حفظ کرده و این

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساناپرس،شیاطین سرخ بدترین شروع خود را در یک فصل لیگ برتر انجام داده اند و از هفت بازی تنها ۸ امتیاز کسب کرده اند که آنها را در رده چهاردهم جدول لیگ برتر قرار داده است.با وجود گمانه‌زنی‌ها تن هاخ کار خود را در تعطیلات ملی اکتبر حفظ کرده و این مرد هلندی اکنون آماده می شود تا تیم را در دیدار روز شنبه با برنتفورد هدایت کند. با این حال، آینده تن هاخ چندان مطمئن نیست و نتایج و عملکرد ضعیف تر در هفته های آینده می تواند منجر به تعویض او شود.

توماس توخل هم یکی از گزینه‌های شیاطین سرخ بود اما روز گذشته اعلام شد که او هدایت تیم ملی انگلیس را قبول کرده و از ژانویه ۲۰۲۵ کار خود را آغاز خواهد کرد. رود فن نیستلروی که در حال حاضر دستیار سرمربی منچستریونایتد است، به عنوان گزینه مورد علاقه برای جایگزینی تن هاخ به طور موقت در نظر گرفته می شود. گفته می شود روبن آموریم از اسپورتینگ لیسبون، توماس فرانک از برنتفورد و مایکل کریک از میدلزبرو نامزدهای هدایت این تیم هستند.

به گفته سلیم ماناو روزنامه‌نگار ترکیه‌ای، یک نام شگفت‌انگیز در فهرست نهایی شیاطین سرخ وجود دارد و مونتلا به دلیل کار قوی‌ از زمان حضورش به عنوان سرمربی ترکیه، هوادارانی در اولدترافورد دارد.

پایان/*

ساناپرس را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

منبع: اندیشه معاصر

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn