کد خبر : 113906
تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ - ۷:۰۶
14 بازدید

نبرد آبی پوشان با ذوب آهن قبل از بازی با یاران رونالدو

نبرد آبی پوشان با ذوب آهن  قبل از بازی با یاران رونالدو

تیم فوتبال استقلال قبل از بازی با النصر عربستان امشب به مصاف تیم فوتبال ذوب آهن در ورزشگاه شهدای قدس می‌رود. در ادامه مسابقات هفته هشتم لیگ برتر فوتبال، تیم فوتبال استقلال قبل از بازی آسیایی خود  امشب ساعت ۱۸:۳۰ پذیرای تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان  در ورزشگاه شهدای قدس است.   استقلالی‌ها برخلاف ۳

تیم فوتبال استقلال قبل از بازی با النصر عربستان امشب به مصاف تیم فوتبال ذوب آهن در ورزشگاه شهدای قدس می‌رود.

در ادامه مسابقات هفته هشتم لیگ برتر فوتبال، تیم فوتبال استقلال قبل از بازی آسیایی خود  امشب ساعت ۱۸:۳۰ پذیرای تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان  در ورزشگاه شهدای قدس است.  

استقلالی‌ها برخلاف ۳ نماینده آسیایی کشورمان از جمله پرسپولیس، تراکتور و سپاهان خواستار عدم تعویق  بازی خود در لیگ برتر شده اند تا در شرایط بازی قرار بگیرند و با آمادگی کامل به مصاف تیم النصر عربستان بروند.  

آبی پوشان پایتخت با هدایت سهراب بختیاری زاده سرمربی موقت خود قبل از فیفا دی توانستند تیم هوادار را شکست بدهند و با ۸ امتیاز  و یک بازی کمتر در جایگاه دهم جدول رده بندی قرار بگیرند. آنها می‌خواهند با حمایت هواداران پرشور خود ۳ امتیاز بازی خانگی برابر تیم ذوب آهن را بگیرند تا جایگاه خود را در جدول رده بندی ارتقا بدهند و با روحیه بالا به مصاف حریف آسیایی خود در قطر بروند.  

سهراب بختیاری زاده در اولین سرمربیگری خود در تیم استقلال توانست نخستین برد خود را با آبی پوشان برابر تیم هوادار کسب کند و این مربی امیدوار است با بردن ذوب آهن دومین برد خود را به دست آورد.  

البته مدیران باشگاه استقلال همچنان به دنبال جذب سرمربی خارجی هستند و تاکنون نتوانستند با گزینه مدنظرشان به توافق نهایی برسند و باید دید آنها چه زمانی از سرمربی جدید خود رونمایی می‌کنند؟!

سید حسین حسینی دروازه بان ملی پوش استقلال به علت مصاحبه اش بعد از بازی با هوادار با دستور  احمد شهریاری رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال اجازه حضور در تمرینات آبی پوشان را ندارد تا کمیته انضباطی باشگاه تکلیف این دروازه بان را مشخص کند.  

به نظر می‌رسد محمد رضا خالدآبادی در بازی امشب به جای حسینی  در درون دروازه   استقلال قرار بگیرد و باید دید خالد آبادی در دومین حضورش در ترکیب آبی پوشان می‌تواند به خوبی از دروازه تیمش محافظت کند یا نه!  

علاوه بر این، ابوالفضل جلالی، روزبه چشمی و ایمان سلیمی به علت مصدومیت قادر به همراهی آبی پوشان در بازی امشب نیستند.  

در آن طرف، تیم ذوب آهن ۲ باخت متوالی برابر تیم‌های فولاد و آلومینیوم اراک به دست آورده و با ۷ امتیاز در جایگاه دوازدهم جدول رده بندی قرار گرفته است.  

سبزپوشان اصفهانی به برد بازی خارج از خانه برابر استقلال  نیاز مبرم دارند تا نوار ۲ باخت متوالی خود را قطع کنند و علاوه بر این وضعیت خود را در جدول رده بندی بهبود ببخشند، اما کار سختی جلوی آبی پوشان دارند.  

آمار بازی‌های این ۲ تیم به نفع استقلالی‌ها بوده است. ذوبی‌ها در ۱۴ بازی اخیر خود مقابل آبی پوشان پایتخت فقط یک بار پیروز شده اند که این برد هم به ۳ سال قبل برمی گردد.  

همچنین این ۲ تیم در طول تاریخ فوتبال  ۴۸ بار به مصاف یکدیگر رفته اند که ۱۹ برد سهم استقلالی‌ها و ۱۲ برد سهم ذوبی‌ها بوده  و ۱۷ بازی هم با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.

برنامه بازی‌های هفته هشتم لیگ برتر فوتبال 

یکشنبه ۲۹ مهر

آلومینیوم اراک – فولاد خوزستان- ساعت ۱۸:۱۵- ورزشگاه یادگار امام اراک

خبرنگار: مریم طایفه

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn