کد خبر : 114012
تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۱
18 بازدید

جنجال داوری در آخرین رویارویی استقلال با ذوب آهن +ویدیو

جنجال داوری در آخرین رویارویی استقلال با ذوب آهن +ویدیو

به گزارش خبرورزشی، در شروع نیمه دوم و در حالی که استقلال نیمه نخست را با شکست یک بر صفر پشت سر گذاشته بود شاگردان جواد نکونام مسابقه را با هجوم همه جانبه به دروازه محسن فروزان دروازه‌بان ذوب آهن آغاز کردند. در دقیقه سوم نیمه دوم یعنی دقیقه ۴۸ و روی یک ارسال توسط

به گزارش خبرورزشی، در شروع نیمه دوم و در حالی که استقلال نیمه نخست را با شکست یک بر صفر پشت سر گذاشته بود شاگردان جواد نکونام مسابقه را با هجوم همه جانبه به دروازه محسن فروزان دروازه‌بان ذوب آهن آغاز کردند.

در دقیقه سوم نیمه دوم یعنی دقیقه ۴۸ و روی یک ارسال توسط ابوالفضل جلالی توپ درون محوطه شش قدم با ضربه سر محمد حسین مرادمند در حالی به روزبه چشمی ‌رسید که به نظر می‌رسید در مسیر با دست مهرداد محمدی برخورد کرده است. سپس روزبه چشمی توپ را به طاق دروازه کوبید ولی داور مسابقه با بلند کردن دستش به علامت “خطای هَند” صورت گرفته گل را مردود اعلام کرد.

این صحنه باعث شد تا بازی برای دقایقی متوقف شود. چرا که اعضای کادر فنی تیم استقلال و بازیکنان آبی پوش تهرانی به شدت نسبت به این تصمیم داور معترض شدند تا اینکه در نهایت تسلیم خواست داور مسابقه کوپال ناظمی شده و برای ادامه مسابقه به زمین خود برگشتند.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn