کد خبر : 114289
تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۵
12 بازدید

شما ستاره‌های ما را مصدوم می‌کنید!

شما ستاره‌های ما را مصدوم می‌کنید!

به گزارش خبرگزاری برنا، ستاره‌های اسپانیایی بارسلونا لامین یامال و گاوی از جمله بازیکنانی هستند که در جریان بازی‌های ملی مصدومیت شده و نمی‌توانند تیم خود را همراهی کنند. بارسلونا پیش از وقفه بازی‌های ملی به تیم ملی اسپانیا در خصوص مصدومیت یامال هشدار داده بود و از سرمربی تیم خواست در صورت امکان از

به گزارش خبرگزاری برنا، ستاره‌های اسپانیایی بارسلونا لامین یامال و گاوی از جمله بازیکنانی هستند که در جریان بازی‌های ملی مصدومیت شده و نمی‌توانند تیم خود را همراهی کنند. بارسلونا پیش از وقفه بازی‌های ملی به تیم ملی اسپانیا در خصوص مصدومیت یامال هشدار داده بود و از سرمربی تیم خواست در صورت امکان از این ستاره استفاده نکند.

اما توصیه آنها مورد توجه قرار نگرفت و لامین یامال ستاره 17 ساله در نهایت با مصدومیت همسترینگ به تیم خود بازگشت. حادثه‌ای که موجب خشم رئیس باشگاه قرار گرفت. لاپورتا در این خصوص گفت: یامال بازیکن خیلی با استعدادی است که از مصدومیت رنج می‌برد. او نباید برای بازی‌های ملی به کار گرفته می‌شد و این یک بی احتیاطی بود. آنها سعی کردند او را قانع به بازی کردن کنند و من از این موضوع خوشم نمی‌آید. تیم ملی هیچ انگیزه‌ای برای حفظ منافع ما ندارد.

انتهای پیام/

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn