کد خبر : 114418
تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۲
6 بازدید

تغییر چهره خیره‌کننده شاهرخ خان در 58 سالگی

تغییر چهره خیره‌کننده شاهرخ خان در 58 سالگی

به گزارش بازیگر 360 ، شاهرخ خان، سوپراستار مشهور بالیوود، این روزها با چهره ای متفاوت از گذشته در انظار ظاهر شده است. با گذشت 30 سال از آغاز شهرت بین المللی اش، تغییرات چهره این بازیگر محبوب، بسیاری را شگفت زده کرده است. تصاویر جدید شاهرخ خان در سن 58 سالگی، به وضوح نشان

به گزارش بازیگر 360 ، شاهرخ خان، سوپراستار مشهور بالیوود، این روزها با چهره ای متفاوت از گذشته در انظار ظاهر شده است. با گذشت 30 سال از آغاز شهرت بین المللی اش، تغییرات چهره این بازیگر محبوب، بسیاری را شگفت زده کرده است.

تصاویر جدید شاهرخ خان در سن 58 سالگی، به وضوح نشان دهنده گذر زمان و تغییرات طبیعی چهره در طول سال ها است. این تصاویر که به سرعت در شبکه های اجتماعی منتشر شده، واکنش های متفاوتی را از سوی طرفدارانش برانگیخته است.

برخی از طرفداران، همچنان زیبایی و جذابیت شاهرخ خان را ستایش می کنند و معتقدند او با وجود افزایش سن، همچنان یکی از جذاب ترین بازیگران بالیوود است. در مقابل، عده ای دیگر، تغییرات چهره او را طبیعی دانسته و بر این باورند که زیبایی و جوانی امری گذرا است.

تغییر چهره خیره‌کننده شاهرخ خان در 58 سالگی تغییر چهره خیره‌کننده شاهرخ خان در 58 سالگی تغییر چهره خیره‌کننده شاهرخ خان در 58 سالگی

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn