کد خبر : 114440
تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۰
7 بازدید

شهاب حسینی در کنار همسر هنرمندش؛ افتتاحیه نمایشگاهی متفاوت

شهاب حسینی در کنار همسر هنرمندش؛ افتتاحیه نمایشگاهی متفاوت

به گزارش بازیگر 360 ، شب گذشته، شاهد برگزاری افتتاحیه نمایشگاه عکس و نقاشی‌های «ساناز ارجمند»، همسر شهاب حسینی، بازیگر مطرح کشورمان بودیم. این رویداد هنری با عنوان «آن‌ها که کمتر می‌شناسیم» در گالری ثالث برگزار شد و با استقبال گسترده هنرمندان و علاقه‌مندان به هنر همراه بود. افتتاحیه نمایشگاه عکس ساناز ارجمند با حضور

به گزارش بازیگر 360 ، شب گذشته، شاهد برگزاری افتتاحیه نمایشگاه عکس و نقاشی‌های «ساناز ارجمند»، همسر شهاب حسینی، بازیگر مطرح کشورمان بودیم. این رویداد هنری با عنوان «آن‌ها که کمتر می‌شناسیم» در گالری ثالث برگزار شد و با استقبال گسترده هنرمندان و علاقه‌مندان به هنر همراه بود.

افتتاحیه نمایشگاه عکس ساناز ارجمند با حضور چهره‌های سرشناس

در این مراسم خصوصی، علاوه بر شهاب حسینی و همسر هنرمندش، چهره‌های شاخصی از جمله محمدامین و امیرعلی حسینی (فرزندان شهاب حسینی)، لاله مرزبان، بهزاد خلج، آیدا ماهیانی، سمیرا برادری و سیما خضرآبادی به همراه همسرش حضور داشتند. حضور این هنرمندان بر اهمیت این رویداد هنری افزود و فضایی صمیمی و دوستانه را در گالری ثالث ایجاد کرد.

«آن‌ها که کمتر می‌شناسیم»؛ روایتی از زندگی در روستاهای ایران

نمایشگاه «آن‌ها که کمتر می‌شناسیم» سفری است به قلب روستاهای ایران، جایی که زنان و کودکانی با وجود نقش‌های برجسته‌شان، کمتر دیده و شنیده می‌شوند. ساناز ارجمند در این مجموعه، تلاش کرده است داستان‌های ناگفته‌ای را روایت کند که در زندگی این مردمان جریان دارد. داستان‌هایی که شاید در هیاهوی زندگی مدرن شهری گم شده‌اند، اما در خالص‌ترین شکل خود، همچنان زنده و پرتوانند.

افتتاحیه نمایشگاه عکس ساناز ارجمند با حضور چهره‌های سرشناس افتتاحیه نمایشگاه عکس ساناز ارجمند با حضور چهره‌های سرشناس افتتاحیه نمایشگاه عکس ساناز ارجمند با حضور چهره‌های سرشناس افتتاحیه نمایشگاه عکس ساناز ارجمند با حضور چهره‌های سرشناس افتتاحیه نمایشگاه عکس ساناز ارجمند با حضور چهره‌های سرشناس

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn