کد خبر : 114464
تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۲
10 بازدید

آشنایی با «پیتسو موسیمانه» سرمربی جدید استقلال

آشنایی با «پیتسو موسیمانه» سرمربی جدید استقلال

پیتسو موسیمانه سرمربی ۶۰ ساله آفریقایی رسما هدایت استقلال را بر عهده گرفت. پیتسو موسیمانه سرمربی ۶۰ ساله آفریقایی امروز رسما هدایت استقلال را برعهده گرفت. در کارنامه او افتخارات و تجارب زیادی دیده می‌شود. او از سال ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۷ سرمربی سوپر اسپرت آفریقای جنوبی بود و سپس عضوی از کادر فنی تیم ملی

پیتسو موسیمانه سرمربی ۶۰ ساله آفریقایی رسما هدایت استقلال را بر عهده گرفت.

پیتسو موسیمانه سرمربی ۶۰ ساله آفریقایی امروز رسما هدایت استقلال را برعهده گرفت. در کارنامه او افتخارات و تجارب زیادی دیده می‌شود.

او از سال ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۷ سرمربی سوپر اسپرت آفریقای جنوبی بود و سپس عضوی از کادر فنی تیم ملی آفریقای جنوبی شد و تجربه دستیاری کنار کارلوس آلبرتو پریرا را به کارنامه خود اضافه کرد. 

او از ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۲ سرمربی تیم ملی کشورش بود و سپس هدایت باشگاه ماملدوی ساندوانز کشورش را برعهده گرفت و در سال ۲۰۱۶ قهرمان جام باشگاه‌های قاره آفریقا شد. او همچنین یک قهرمانی سوپر جام آفریقا را با این تیم تجربه کرد. این جدا از ۸ قهرمانی با این تیم در رقابت‌های داخلی این کشور بود.

او سپس راهی مصر و باشگاه الاهلی این کشور شد و دو قهرمانی جام باشگاه‌های آفریقا، یک قهرمانی لیگ، یک قهرمانی حذفی و دو قهرمانی سوپر جام آفریقا را با این تیم جشن گرفت.

او همچنین موفق شد باشگاه الاهلی عربستان را دوباره به سطح اول این کشور بازگرداند و تجربه حضور در الوحده امارات و تجربه کوتاه مدتی هم با ابها داشت.

او ۵ بار مربی سال کشورش و یک بار مربی سال قاره آفریقا هم شده است.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn