کد خبر : 114747
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۳
6 بازدید

کشتی گیران ایرانی قابل احترام هستند/ نتایج آمریکا در المپیک پاریس ناامید کننده بود

کشتی گیران ایرانی قابل احترام هستند/ نتایج آمریکا در المپیک پاریس ناامید کننده بود

کوین جکسون گفت: کشتی گیران ایرانی قابل احترام هستند و رقبای بزرگ، برای اینکه بخواهیم به مدال برسیم باید از سد آن ها بگذریم کوین جکسون قهرمان المپیک ۱۹۹۲ بارسلون و ۲ مدال طلای رقابت‌های جهانی ۱۹۹۱ و ۱۹۹۵ کشتی آزاد آمریکا و مربی تیم‌های پایه این کشور گفت: اهل میشیگان آمریکا هستم و در

کوین جکسون گفت: کشتی گیران ایرانی قابل احترام هستند و رقبای بزرگ، برای اینکه بخواهیم به مدال برسیم باید از سد آن ها بگذریم

کوین جکسون قهرمان المپیک ۱۹۹۲ بارسلون و ۲ مدال طلای رقابت‌های جهانی ۱۹۹۱ و ۱۹۹۵ کشتی آزاد آمریکا و مربی تیم‌های پایه این کشور گفت: اهل میشیگان آمریکا هستم و در دانشگاه این شهر مربیگری می‌کنم.

وی ادامه داد: همچنین در حال کشتی گیران زیر ۲۰ و زیر ۲۳ سال به منظور حضور در رقابت‌های جهانی و بازی‌های المپیک آینده هستم.

جکسون در مورد نحوه تمرینات کشتی گیران آمریکایی گفت: روزی ۲ بار و به مدت ۲ ساعت تمرین می‌کنیم، یکی از تمرینات کشتی است و دیگر تمرین نیز اختصاص به آمادگی جسمانی دارد.

سرمربی اسبق تیم کشتی آزاد آمریکا گفت: برای ما قرار داشتن کشتی گیران در بهترین فرم و حالت بدنی از اصول مهم است و در هفته تمرینات دومیدانی، بدنسازی و آمادگی جسمانی را در دستور کار داریم.

وی با اشاره به اینکه آمریکا کشتی گیران بسیار خوبی از جمله دیک، بروکس، تیلور و پاریس دارد، اما نتایج ما در المپیک پاریس نا امید کننده بود.

جکسون در مورد کشتی ایران اظهار داشت: کشتی گیران ایرانی قابل احترام هستند و رقبای بزرگ، برای اینکه بخواهیم به مدال برسیم باید از سد آن‌ها بگذریم. آن‌ها از نظر فنی و در زمینه‌های دیگر سالم هستند، همیشه یک برنامه تاکتیکی درست در شرایط عالی دارند. البته سبک زیر کتف زدن آن‌ها تک بعدی است و بیشتر در مسابقات نوجوانان و جوانان موثر است.

این قهرمان کشتی آمریکا در مورد مردم و کشور ایران گفت: ایران مکان مورد علاقه من برای رقابت بود. آنجا آگاه‌ترین هواداران و طرفدران کشتی را دارد و بر خلاف سایر کشورها، این ورزش بسیار برای تماشاگران ایرانی اهمیت و هیجان دارد.

جکسون در مورد حریفان خود گفت: همه حریفان ایرانی من کشتی گیران بزرگی بوده اند، یکی از بهترین کشتی گیرانی که تا به حال با آن رقابت کردم رسول خادم بود، البته وقتی سن کمی داشت با او کشتی گرفتم، برادرش نیز من را در جام جهانی شکست داد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ایران در دوران کشتی گیری من قهرمانان بزرگی را به کشتی دنیا معرفی کرد.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn