کد خبر : 114784
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۱
1 بازدید

کاهش ۷۳۰ کیلومتری تردد شهروندان با ساخت ۹۸ تقاطع

کاهش ۷۳۰ کیلومتری تردد شهروندان با ساخت ۹۸ تقاطع

به گزارش همشهری آنلاین، همزمان با آیین یکصدو چهل و هفتمین پویش امید و افتخار، مراسم افتتاح دسترسی از بزرگراه شهید سلیمانی به غرب بزرگراه یاسینی برگزار شد. مهدی صداقتی ، مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهرداری تهران در این مراسم گفت:مسیر راستگرد این پل بزرگراه سلیمانی را به یاسینی وصل می‌کند. دسترسی های محدوده

به گزارش همشهری آنلاین، همزمان با آیین یکصدو چهل و هفتمین پویش امید و افتخار، مراسم افتتاح دسترسی از بزرگراه شهید سلیمانی به غرب بزرگراه یاسینی برگزار شد.

مهدی صداقتی ، مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهرداری تهران در این مراسم گفت:مسیر راستگرد این پل بزرگراه سلیمانی را به یاسینی وصل می‌کند. دسترسی های محدوده این تقاطع در زمان خود ساخته نشده بود و در این دوره با عنوان تکمیل پروژه ها اجرا شد.

وی افزود: ۹۸ تقاطع در شهر شناسایی شده که امروز پروژه سی و دوم از این تعداد افتتاح میشود و تا پایان سال به۵۰ عدد هم می‌رسد.

وی با تاکید بر اینکه ۷۳۰ کیلومتر فاصله در اثر تکمیل ۹۸تقاطع از مسیر شهروندان کوتاه میشود گفت: احداث تقاطع ها اهمیت زیادی در کاهش مصرف سوخت و وقت شهروندان دارد.

کاهش ۷۳۰ کیلومتری تردد شهروندان با ساخت ۹۸ تقاطع

افتتاح در کمترین زمان

هادی حق بین ، معاون فنی عمرانی شهرداری تهران
قاعده ما این است که پروژه ها بدون هزینه اضافه و تشریفات غیرضروری افتتاح شود. چیزی که اهمیت دارد زمان کم و شتاب فعالیتهای اجرایی در پروژه‌ها است و از بابت تاخیر ها عذرخواهی می‌کنیم. در این زمینه کمترین نقش را منابع مالی دارد و معارضان ملکی و تاسیساتی و همینطور کمبود مصالحی مانند سیمان آرماتور و ورق اهمیت بیشتری داشتند.

منبع خبر: همشـهری

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn