کد خبر : 114923
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۹
37 بازدید

ستاره پرسپولیس نیم فصل در فولاد یا سپاهان؟/ پیشنهاد تیم صنعتی به شهریار ایران/ نه از اکرم ایراد می گیرم نه از سردار!/ مشکل حسینی و شهریاری از کجا استارت خورد؟

ستاره پرسپولیس نیم فصل در فولاد یا سپاهان؟/ پیشنهاد تیم صنعتی به شهریار ایران/ نه از اکرم ایراد می گیرم نه از سردار!/ مشکل حسینی و شهریاری از کجا استارت خورد؟

به گزارش خبرورزشی، روزنامه خبرورزشی هنوز جایگاه خود روی کیوسک و در دل هواداران ورزش حفظ کرده است. شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۳ در شماره ۷۷۹۶ این روزنامه می توانید این مطالب را بخوانید: علی پروین از شاگرد قدیمی خود دلخور شد! از پرسپولیس می خوانید: «از قرار معلوم برگزاری یک تورنمنت پیشکسوتان باعث بروز حواشی

به گزارش خبرورزشی، روزنامه خبرورزشی هنوز جایگاه خود روی کیوسک و در دل هواداران ورزش حفظ کرده است. شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۳ در شماره ۷۷۹۶ این روزنامه می توانید این مطالب را بخوانید:

علی پروین از شاگرد قدیمی خود دلخور شد!

از پرسپولیس می خوانید: «از قرار معلوم برگزاری یک تورنمنت پیشکسوتان باعث بروز حواشی و دلخوری هایی شده است. یکی از حواشی این رقابت های چهارجانبه، صحبت های مرتضی فنونی زاده در کنار بهروز سلطانی و تقلید صدای علی پروین بود.

نکته عجیب این صحبت ها ضمن تعریف و تمجید از روحیه قهرمانی پرسپولیسی ها، تقلید صدای علی پروین بود. اسطوره باشگاه پرسپولیس همیشه سعی کرده است جوابی به شاگردانش ندهد یا اینکه در رسانه های رسمی و عمومی دلخوری خود بابت تقلید صدا را بروز ندهد اما همیشه هم ناراحت شده است...»

ستاره پرسپولیس نیم فصل در فولاد خوزستان یا سپاهان؟

باز هم از پرسپولیس: «به نظر می رسد سعید صادقی تصمیم خودش برای جدایی از پرسپولیس آن هم در نیم فصل را گرفته باشد. کاروان پرسپولیس درحالی راهی قطر شد که با تصمیم گاریدو سعید صادقی این تیم را همراهی نکرد.

خوان کارلوس گاریدو در دیدار دوستانه اخیر پرسپولیس با امیدهای این باشگاه، تصمیم گرفت که سعید صادقی را از ابتدا در ترکیب اصلی قرار ندهد. همین تصمیم واکنش منفی شماره ۲۱ پرسپولیس را به دنبال داشت و صادقی بدون اجازه گاریدو، زمین را ترک کرده و پس از پوشیدن لباس شخصی روی سکوها رفت…»

تیم ملی به مهدی ترابی نمی سازد!

از تیم ملی: «به نظر می رسد مربیان تیم ملی جملگی روی بازی ندادن به مهدی ترابی توافق نظر داشته باشند! در فیفادی اخیر و دو دیدار تیم ملی ایران برابر ازبکستان و قطر، دو ستاره تراکتور فرصت بازی پیدا نکردند. مهدی ترابی و امیرحسین حسین‌زاده!

عجبا که امیرقلعه نویی نیز همان تفکرات مربیان خارجی سابق را داشته و از مهدی ترابی اصلا استفاده نمی کند…»

ستاره پرسپولیس نیم فصل در فولاد یا سپاهان؟/ پیشنهاد تیم صنعتی به شهریار ایران/ نه از اکرم ایراد می گیرم نه از سردار!/مشکل حسینی و شهریاری از کجا استارت خورد؟

پیشنهاد تیم صنعتی به شهریار فوتبال ایران

خبری دیگر از لیگ برتر: «علی دایی، اسطوره فوتبال کشورمان باز هم به یک پیشنهاد سرمربیگری لیگ برتری پاسخ منفی داد. شهریار فوتبال ایران، در سال های نه چندان دور همواره عنوان می کرد که فقط در شهر تهران مربیگری می کند. به همین خاطر علی دایی بارها پیشنهادات رسیده از تبریز، اصفهان و شهرهای دیگر را رد کرد.

بعد از آن که مشکل مجوز و کار کریم باقری حل شد و او به پرسپولیس بازگشت، زمزمه هایی شنیده شد مبنی بر اینکه علی دایی هم مشکلی نداشته و می تواند در فوتبال کشورمان کار کند...»

شماره یک پرسپولیس؛ بازیکن هفته آفریقا!

از پرسپولیس : «جانشین علیرضا بیرانوند نه تنها در پرسپولیس بلکه در تیم ملی الجزایر هم درخشش ویژه ای داشته است. با اعلام سایت «SofaScore»، الکسی گندوز دروزاه بان الجزایری تیم فوتبال پرسپولیس، در تیم منتخب هفته قاره آفریقا قرار گرفت.

تیم ملی فوتبال الجزایر که در رقابت‌های انتخابی جام ملت‌های آفریقا حضور دارد توانسته است با حضور الکسی گندوز، دروزاه بان تیم فوتبال پرسپولیس، عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارد و با کسب ۱۰ امتیاز از ۴ بازی در صدر جدول گروه قرار بگیرد..

حمید درخشان: نه از اکرم ایراد می گیرم نه از سردار!

حمید درخشان کاپیتان اسبق تیم ملی نیز یکی از بینندگان تلویزیونی، پیروزی خُرد کننده و ۴ بریک تیم کشورمان برابرتیم ملی قطر بوده است:

* برد شیرینی بود و به امیر قلعه نویی و بچه های ملی پوش تبریک می گویم.

* قطعا خط حمله ما نقطه قوت تیم بود. سردارآزمون که با شرایط ورزشگاه شباب الاهلی هم آشنا بود گُل کاشت.

* در کشورهای اروپایی به بازیکنان آموزش می دهند که تیم مهم تر است و یک مهاجم باید خودخواه باشد متعلق به فوتبال گذشته است و در فوتبال امروز یک مهاجم مدرن باید بتواند مثل سردار پاس گل بدهد.

* من فقط می توانم بگویم شادی حق مسلم هر بازیکنی است که گل می زند یا تیمش برنده می شود. من نه از اکرم عفیف ایراد می گیرم و نه از سردار آزمون

* طارمی برای توپ گیری به عقب می آید و شاید اگر ما هافبک های خلاق تری داشتیم او همان جلو راحت تر بازی می کرد.

* دو بازیکن بوشهری حالا به ستاره های تیم ملی تبدیل شده اند. کاش ما هافبک های میانی خلاقی داشتیم که می توانستند این بچه ها را بهتر راه بیندازند.

* پرسپولیس می تواند با همان الگوی تیم ملی، السد را شکست دهد.

مشکل سیدحسین و شهریاری از فصل گذشته استارت خورد!

از استقلال می خوانید: «برخلاف تصور خیلی ها مشکل سیدحسین حسینی و استقلال مربوط به پایان بازی اخیر این تیم با هوادار و مصاحبه کاپیتان آبی ها نیست. فصل گذشته، احمد شهریاری رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال و نماینده تام الاختیار هُلدینگ خلیج فارس از همان بدو ورود به این باشگاه، درجمع بازیکنان تیم قول داد تا هفته آخر، همه مطالبات شاگردان جواد نکونام پرداخت شود.

این درحالی بود که این وعده و قول عملی نشده بود تا اینکه بازی با پیکان در هفته سی ام لیگ بیست و سوم فرا رسید…»

ستاره پرسپولیس نیم فصل در فولاد یا سپاهان؟/ پیشنهاد تیم صنعتی به شهریار ایران/ نه از اکرم ایراد می گیرم نه از سردار!/مشکل حسینی و شهریاری از کجا استارت خورد؟

فرشاد فلاحت‌زاده: همه استقلال باید مراقب رونالدو باشند

فرشاد فلاحت‌زاده بازیکن اسبق استقلال از بازی با النصر حرف زد:

* استقلال یکی از بازی‌های حساس و مهم ماه‌های اخیر خود را در پیش دارد.

* دیدار خانگی استقلال مقابل النصر عربستان می‌توانست یکی از رکورد شکن‌ترین بازی‌های تاریخ فوتبال کشورمان و حتی قاره آسیا بشود.

* متاسفانه ما برد قاطعانه‌ای داشتیم اما نه به لحاظ فنی و به طور کامل.

* ما باید نسبت به کریستیانو رونالدو هم حساس باشیم و هم نباشیم. در واقع نباید تمام تمرکز تیممان را روی مهار کریستیانو رونالدو بگذاریم.

* به نظرم باید با یارگیری منطقه‌ای کریستیانو رونالدو را از کار بیندازیم. همه باید مراقب او باشند.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn