کد خبر : 114948
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۵
6 بازدید

:::جالبتر::: یک ایرانی الاصل معاون ایلان ماسک در تسلا شد: امید افشار کیست!؟

:::جالبتر::: یک ایرانی الاصل معاون ایلان ماسک در تسلا شد: امید افشار کیست!؟

اخبار انتصابات: امید افشار ایرانی الاصل و ۳۷ ساله، از افراد نزدیک و مورداعتماد ایلان ماسک است که به عنوان معاون ماسک برای نظارت بر عملیات تسلا در آمریکای شمالی و اروپا انتخاب شده است. افشار که کار خود در تسلا را از سال ۲۰۱۷ بهعنوان مدیر محصول آغاز کرده است، مدتی هم در اسپیسایکس

اخبار انتصابات: امید افشار ایرانی الاصل و ۳۷ ساله، از افراد نزدیک و مورداعتماد ایلان ماسک است که به عنوان معاون ماسک برای نظارت بر عملیات تسلا در آمریکای شمالی و اروپا انتخاب شده است.

یک ایرانی الاصل معاون ایلان ماسک در تسلا شد: امید افشار کیست!؟

افشار که کار خود در تسلا را از سال ۲۰۱۷ بهعنوان مدیر محصول آغاز کرده است، مدتی هم در اسپیسایکس و شرکت ایکس (توئیتر سابق) مشغول به کار بوده است.

 

اکنون افشار طبق گفته بلومبرگ، بهعنوان یک معاون روی فرایند تولید و فروش تسلا نظارت میکند. همچنین افشار حالا گزارشهای مسئولیت جدید خود را مستقیماً به خود ماسک ارائه میکند.

 

 

به گفته برخی منابع این تغییرات از قبل از رویداد هفته گذشته تسلا برای معرفی Cybercab برنامهریزی شده و تسلا در این رویداد هرچند محصولات نوآورانه و جذابی را معرفی کرد، اما سهام آن ۹ درصد کاهش یافت و به همین ترتیب ثروت «ایلان ماسک» هم حدود ۱۵ میلیارد دلار کمتر شد.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn