کد خبر : 115105
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۰
4 بازدید

رضایت و هیجان تام هالند از فیلمنامه‌ی مرد عنکبوتی 4

رضایت و هیجان تام هالند از فیلمنامه‌ی مرد عنکبوتی 4

به گزارش بازیگر 360 ، در خبرهای جدید دنیای سینما، تام هالند، بازیگر نقش مرد عنکبوتی، از فیلمنامه‌ی قسمت چهارم این فرنچایز بسیار راضی است. فیلمنامه‌ای که آتش در دل می‌اندازد هالند در مصاحبه‌ی اخیر خود با پادکست ریچ رول، ضمن تأیید اینکه هنوز کار روی فیلمنامه ادامه دارد، از کیفیت بالای آن ابراز رضایت

به گزارش بازیگر 360 ، در خبرهای جدید دنیای سینما، تام هالند، بازیگر نقش مرد عنکبوتی، از فیلمنامه‌ی قسمت چهارم این فرنچایز بسیار راضی است.

فیلمنامه‌ای که آتش در دل می‌اندازد

هالند در مصاحبه‌ی اخیر خود با پادکست ریچ رول، ضمن تأیید اینکه هنوز کار روی فیلمنامه ادامه دارد، از کیفیت بالای آن ابراز رضایت کرد. او بیان کرد که خواندن فیلمنامه، هیجان زیادی را در او ایجاد کرده و او و زندیا، بازیگر نقش MJ، با خواندن آن بسیار هیجان‌زده شده‌اند.

تیم سازنده‌ی فیلم

همان‌طور که پیش‌تر اعلام شده بود، دستین دنیل کرتون کارگردانی این فیلم را بر عهده خواهد داشت و کریس مک‌کنا و اریک سامرز نیز همچنان به عنوان نویسندگان فیلمنامه فعالیت خواهند کرد. مراحل پیش‌تولید فیلم با سرعت در حال انجام است و انتظار می‌رود فیلمبرداری از اوایل سال ۲۰۲۵ آغاز شود.

جزئیات بیشتر در آینده

هنوز جزئیات بیشتری در مورد داستان فیلم، بازیگران جدید و تاریخ اکران منتشر نشده است. با این حال، با توجه به هیجان هالند از فیلمنامه، می‌توان انتظار یک فیلم هیجان‌انگیز و پر از اتفاقات جدید را داشت.

خبر رضایت تام هالند از فیلمنامه‌ی مرد عنکبوتی 4، طرفداران این شخصیت محبوب را بسیار خوشحال کرده است. با توجه به تیم سازنده‌ی قوی و هیجان بازیگران، به نظر می‌رسد که قسمت چهارم این فرنچایز نیز موفقیت‌آمیز خواهد بود.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn