کد خبر : 115110
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۶
22 بازدید

اعلام رای انضباطی پرونده اتهام رشوه بیرانوند/ محرومیت تعلیقی مشروط یک جلسه‌ای!

اعلام رای انضباطی پرونده اتهام رشوه بیرانوند/ محرومیت تعلیقی مشروط یک جلسه‌ای!

با اعلام کمیته انضباطی، علیرضا بیرانوند به دلیل ادعای دادن رشوه به اعضای هیات مدیره پرسپولیس به پرداخت ۲ میلیارد تومان جریمه نقدی و یک جلسه محرومیت محکوم شد. کمیته انضابطی فدراسیون فوتبال رای مربوط به ادعای علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان تراکتور در رابطه با رشوه ۵ میلیارد تومانی به هیات مدیره باشگاه پرسپولیس را صادر

با اعلام کمیته انضباطی، علیرضا بیرانوند به دلیل ادعای دادن رشوه به اعضای هیات مدیره پرسپولیس به پرداخت ۲ میلیارد تومان جریمه نقدی و یک جلسه محرومیت محکوم شد.

کمیته انضابطی فدراسیون فوتبال رای مربوط به ادعای علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان تراکتور در رابطه با رشوه ۵ میلیارد تومانی به هیات مدیره باشگاه پرسپولیس را صادر کرد.

براساس رای کمیته انضباطی، اظهارات بیرانوند نشر اکاذیب تلقی شده و به پرداخت ۲ میلیارد تومان و یک جلسه محرومیت محکوم شد. طبق رای صادره، ادامه فعالیت این بازیکن منوط به به پرداخت جریمه ۲ میلیاردی ظرف مدت یک هفته از تاریخ قطعیت دادنامه است. همچنین در صورت عذرخواهی بیرانوند طی یک هفته آینده، محرومیت یک جلسه‌ای او به حالت تعلیقی در خواهد آمد. در ادامه این رای را مشاهده می‌کنید:

 

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn