کد خبر : 115220
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۹
7 بازدید

سرنوشت نامعلوم فیلم زودپز پس از موفقیت اولیه

سرنوشت نامعلوم فیلم زودپز پس از موفقیت اولیه

به گزارش بازیگر 360 ، این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که این فیلم با بازی محسن تنابنده و نوید محمدزاده، از زمان اکران با استقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه شده بود. توقف نمایش فیلم «زودپز» در برخی سینماها به دلایل نامعلوم با بسته شدن فروش بلیت «زودپز» در پردیس‌هایی مانند چارسو، نیایش مال،

به گزارش بازیگر 360 ، این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که این فیلم با بازی محسن تنابنده و نوید محمدزاده، از زمان اکران با استقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه شده بود.

توقف نمایش فیلم «زودپز» در برخی سینماها به دلایل نامعلوم

با بسته شدن فروش بلیت «زودپز» در پردیس‌هایی مانند چارسو، نیایش مال، هدیش، گالریا و هروی، شایعاتی درباره توقیف یا محدودیت نمایش این فیلم به گوش می‌رسد. برخی منابع خبری از اعمال محدودیت‌های جدید بر روی فیلم و احتمال کوتاه شدن نسخه نمایش‌داده شده خبر می‌دهند.

استقبال از فیلم زودپز

فیلم «زودپز» که به کارگردانی رامبد جوان ساخته شده است، با روایتی طنز و اجتماعی از دهه شصت، توانسته بود نظر مخاطبان و منتقدان را به خود جلب کند. با این حال، به دلایل نامعلومی، نمایش این فیلم در برخی سینماها متوقف شده است.

علت توقف نمایش فیلم

تاکنون دلیل رسمی برای توقف نمایش فیلم «زودپز» اعلام نشده است. برخی کارشناسان، این اتفاق را به اعمال محدودیت‌های جدید از سوی نهادهای نظارتی مرتبط با سینما مرتبط می‌دانند. همچنین، برخی دیگر معتقدند که ممکن است دلایل دیگری مانند اختلاف با پخش‌کننده فیلم یا مشکلات فنی در برخی سینماها، منجر به این وضعیت شده باشد.

نگرانی از تکرار تجربه فیلم‌های قبلی

توقف نمایش فیلم «زودپز» یادآور اتفاقاتی است که برای فیلم‌های دیگری مانند «مارمولک» و «رحمان ۱۴۰۰» رخ داده بود. این اتفاق باعث نگرانی اهالی سینما و مخاطبان شده است و سوالاتی را درباره آینده‌ی اکران فیلم‌های ایرانی مطرح کرده است.

در انتظار توضیحات رسمی

هنوز هم علت دقیق توقف نمایش فیلم «زودپز» مشخص نشده است و باید منتظر ماند تا مسئولان مربوطه توضیحات رسمی در این باره ارائه دهند.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn