کد خبر : 115262
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۵
35 بازدید

وضع استقلال با سرمربی سفارشی بهتر از این نمی‌شود/ مگر قحط الرجال بود که بختیاری زاده را مربی استقلال کردند؟/ هیات مدیره فقط به شهریاری می‌گوید «چشم»!

وضع استقلال با سرمربی سفارشی بهتر از این نمی‌شود/ مگر قحط الرجال بود که بختیاری زاده را مربی استقلال کردند؟/ هیات مدیره فقط به شهریاری می‌گوید «چشم»!

استقلال شکست بسیار تلخی را مقابل ذوب آهن تجربه کرد و همین مساله باعث ناراحتی شدید پیشکسوتان و هواداران این تیم شده است. وقتی با علی جباری کاپیتان اسبق آبی‌ها تماس گرفتیم تا پیرامون استقلال با هم صحبت کنیم، حسابی برافروخته بود. چرا استقلال چنین نمایشی ارائه کرد و به ذوب آهن در تهران باخت؟

استقلال شکست بسیار تلخی را مقابل ذوب آهن تجربه کرد و همین مساله باعث ناراحتی شدید پیشکسوتان و هواداران این تیم شده است. وقتی با علی جباری کاپیتان اسبق آبی‌ها تماس گرفتیم تا پیرامون استقلال با هم صحبت کنیم، حسابی برافروخته بود.

چرا استقلال چنین نمایشی ارائه کرد و به ذوب آهن در تهران باخت؟

وقتی یک سرمربی سفارشی برای استقلال می‌گذارند، وضعیت از این بهتر نمی‌شود. یک سرمربی بدون کارنامه که صرفاً به واسطه حضور در صباباتری و رفاقت با آقای شهریاری به سمت مربیگری استقلال رسید. واقعا سوال مهم اینجاست که مگر قحط الرجال بود که آقای بختیاری زاده را روی نیمکت نشاندند؟ من هیچ مشکل شخصی با سهراب ندارم و اتفاقاً او را از نظر شخصیتی هم پسر بسیار خوبی می‌دانم ولی حرفم فوتبالی است. ایشان به لحاظ فوتبالی کارنامه‌ موفقی نداشت که با استناد به آن روی نیمکت استقلال بنشیند.

به نظر شما فقط کادر فنی در ناکامی استقلال مقصر است؟

نه این شکست حاصل یک تصمیم گیری جمعی و اشتباه چند نفری بود. مدیران باشگاه و شخص آقای شهریاری هم در این ناکامی نقش مهمی دارند. افرادی را به عنوان عضو هیات مدیره استقلال انتخاب کرده‌اند که هرچه به آنها دیکته شود، فقط بگویند چشم! چرا یکی از پیشکسوتان استقلال در هیات مدیره نیست؟ دلیلش این است که یک پیشکسوت هیچوقت زیر بار چنین اتفاقاتی نمی‌رفت. مدیران ارشد استقلال فقط دوست دارند از هیات مدیره کلمه “چشم” را بشنوند و به همین خاطر دنبال افراد بله قربانگو هستند. آقای مصطفی کارخانه دوست عزیز من است ولی واقعاً چرا باید یک چهره سرشناس والیبال برای تیم فوتبال استقلال تصمیم بگیرد؟

برداشت شما از این ماجراها چیست؟

 اینها تیشه برداشته‌اند و به ریشه استقلال می‌زنند. به نظرم هیات مدیره در استقلال نمایشی است و این افراد فقط وظیفه دارند هرچه آقای شهریاری می‌گوید، در پاسخ به او بگویند: چشم.

سرمربی جدید استقلال هم انتخاب شد. به نظرتان می‌تواند تیم را از بحران نجات بدهد؟

من یک نگاه اجمالی به کارنامه او کرده‌ام و معتقدم در این شرایط از همه مربیان ایرانی و گزینه‌های خارجی که طی روزهای گذشته برای استقلال مطرح شده بودند، بهتر است. امیدوارم او بتواند تیم ما را از بحران نجات بدهد.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn