کد خبر : 115401
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۱
8 بازدید

امین زندگانی: به خاطر حضور همسرم در جوکر، به من گفتند بی‌غیرت!

امین زندگانی: به خاطر حضور همسرم در جوکر، به من گفتند بی‌غیرت!

به گزارش بازیگر 360 ، زندگانی در مصاحبه‌ای بیان داشت که پس از حضور همسرش در جوکر، با واکنش‌های متفاوتی از سوی اطرافیان روبرو شده است. برخی از افراد، او را به دلیل بی‌غیرتی به چالش کشیده‌اند. این در حالی است که به گفته‌ی زندگانی، حضور زنان در برنامه‌هایی مانند جوکر، شکستن تابوهایی است که

به گزارش بازیگر 360 ، زندگانی در مصاحبه‌ای بیان داشت که پس از حضور همسرش در جوکر، با واکنش‌های متفاوتی از سوی اطرافیان روبرو شده است. برخی از افراد، او را به دلیل بی‌غیرتی به چالش کشیده‌اند. این در حالی است که به گفته‌ی زندگانی، حضور زنان در برنامه‌هایی مانند جوکر، شکستن تابوهایی است که به اشتباه در جامعه شکل گرفته است.

امین زندگانی تاکید کرد که: “خانم‌ها در جوکر تابویی را شکستند که شاید ارتباطی با سنت‌ها و زیست تاریخی ما نداشتند، بلکه تابویی بود که به اشتباه خلق شده بود.”

واکنش‌های متفاوت به حضور زنان در برنامه‌های کمدی

حضور زنان در برنامه‌های کمدی و طنز، همواره با واکنش‌های متفاوتی همراه بوده است. برخی از افراد، این حضور را مثبت ارزیابی می‌کنند و آن را نشانه‌ای از تغییر نگرش جامعه نسبت به نقش زنان می‌دانند. در مقابل، برخی دیگر نیز همچنان با این موضوع مخالف هستند و آن را مغایر با ارزش‌های سنتی می‌دانند.

جوکر؛ برنامه‌ای که جنجال‌ساز شد

برنامه‌ی جوکر از زمان پخش، با حواشی و جنجال‌های زیادی همراه بوده است. حضور برخی از بازیگران و چهره‌های شناخته شده در این برنامه، باعث شده تا جوکر به یکی از پربیننده‌ترین برنامه‌های تلویزیونی تبدیل شود. با این حال، برخی از منتقدان، این برنامه را به دلیل شوخی‌های رکیک و بی‌مزه مورد انتقاد قرار داده‌اند.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn