کد خبر : 115432
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۰:۴۵
0 بازدید

تونل مخفی قاچاقچیان ایرانی لو رفت!

تونل مخفی قاچاقچیان ایرانی لو رفت!

به گزارش ایونا (ivnanews.ir)، عارف اکبری، دادستان مرکز استان هرمزگان، از کشف یک تونل زیرزمینی مورد استفاده برای قاچاق سوخت در روستای ایسین از توابع بندرعباس خبر داد.   این تونل که بیش از 30 متر طول دارد، روزانه حدود 10 هزار لیتر سوخت قاچاق را جابجا می‌کرده است. مأموران فراجا با رصد

به گزارش ایونا (ivnanews.ir)، عارف اکبری، دادستان مرکز استان هرمزگان، از کشف یک تونل زیرزمینی مورد استفاده برای قاچاق سوخت در روستای ایسین از توابع بندرعباس خبر داد.

 

این تونل که بیش از 30 متر طول دارد، روزانه حدود 10 هزار لیتر سوخت قاچاق را جابجا می‌کرده است. مأموران فراجا با رصد اطلاعاتی و گشت‌زنی‌های نامحسوس موفق به شناسایی این تونل و شبکه زیرزمینی انتقال سوخت شدند.

 

در جریان بازرسی از محل، مخازن نگهداری سوخت قاچاق نیز کشف و توقیف شد. همچنین 5 واحد مسکونی مرتبط با این تونل شناسایی و حساب بانکی 2 نفر از قاچاقچیان مسدود شد.

 

دادستان بندرعباس با تأکید بر ادامه روند مبارزه بی‌امان با پدیده قاچاق سوخت، تصریح کرد دستگاه قضایی با تمام توان و بدون اغماض با قاچاقچیان برخورد خواهد کرد.

این خبر گزارش اختصاصی پایگاه خبری ایونانیوز (ivnanews.ir) است. کپی برداری از آن به هر نحو چه با ذکر منبع یا بدون آن بدون کسب اجازه رسمی غیرقانونی است.

 

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn