کد خبر : 115446
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱:۱۰
5 بازدید

بختیاری‌زاده جا پای قلعه‌نویی گذاشت

بختیاری‌زاده جا پای قلعه‌نویی گذاشت

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، استقلال روز گذشته مقابل ذوب‌آهن با نتیجه ۳ بر صفر شکست خورد و یک شکست خانگی سنگین متحمل شد. آخرین باری که چنین نتیجه‌ای (شکست با اختلاف بیش از دو گل) رقم زده شد در نیم فصل دوم لیگ ۹۴-۹۳ بود که تراکتور با سرمربیگری اولیویرا در ورزشگاه آزادی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، استقلال روز گذشته مقابل ذوب‌آهن با نتیجه ۳ بر صفر شکست خورد و یک شکست خانگی سنگین متحمل شد.

آخرین باری که چنین نتیجه‌ای (شکست با اختلاف بیش از دو گل) رقم زده شد در نیم فصل دوم لیگ ۹۴-۹۳ بود که تراکتور با سرمربیگری اولیویرا در ورزشگاه آزادی با نتیجه ۴ بر یک استقلال را شکست داد. در آن بازی استقلال شانس قهرمانی را تقریبا از دست داده بود  و آن شکست تقریبا شانس آبی‌پوشان برای کسب سهمیه آسیایی را هم از بین برد.

در آن تیم امیر قلعه‌نویی سرمربی بود و آندرانیک تیموریان که در نیم فصل اول بازیکن استقلال بود، به عنوان بازیکن تراکتور تصمیم به انتقام از سرمربی خود گرفت و پس از گلزنی تراکتوری‌ها شادی‌هایی خاص انجام داد. این انتقام البته به مرور زمان حل شد و حالا تیموریان دستیار قلعه‌نویی در تیم ملی است.

گفتنی است در آن فصل استقلال رتبه ششم را بدست آورد.

انتهای پیام/

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn