کد خبر : 115566
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۷:۱۰
9 بازدید

خبرورزشی‌گردی| محرومیت پرسپولیس و علی دایی؛ شهریار نقره‌داغ شد!

خبرورزشی‌گردی| محرومیت پرسپولیس و علی دایی؛ شهریار نقره‌داغ شد!

در اواخر شهریور سال ۹۲ علی دایی پس از پایان بازی سپاهان و پرسپولیس دست به افشاگری بزرگی زد که در نهایت زمینه برای محرومیت محسن قهرمانی را فراهم کرد اما ۲۹ مهر همان سال خبری در مورد محرومیت علی دایی و باشگاه پرسپولیس در خبرورزشی منتشر شد که کاملا هم درست بود. البته این

در اواخر شهریور سال ۹۲ علی دایی پس از پایان بازی سپاهان و پرسپولیس دست به افشاگری بزرگی زد که در نهایت زمینه برای محرومیت محسن قهرمانی را فراهم کرد اما ۲۹ مهر همان سال خبری در مورد محرومیت علی دایی و باشگاه پرسپولیس در خبرورزشی منتشر شد که کاملا هم درست بود. البته این محرومیت ارتباطی به ماجرای سپاهان و پرسپولیس نداشت بلکه مربوط به داستان تقابل علی دایی و محمد مایلی‌کهن در جریان بازی صبا و پرسپولیس بود!

بر اساس حکم صادرشده، علی دایی سرمربی وقت پرسپولیس ۲ جلسه محروم شد و ۱۳میلیون تومان جریمه نقدی را نیز به چشم دید. همچنین باشگاه پرسپولیس نیز به خاطر رفتار ناشایست هواداران خود محکوم به کسر یک امتیاز شد.

این ماجرا سر و صدای زیادی به راه انداخت و در روزهای آینده خواهیم نوشت که هواداران، مدیران وقت پرسپولیس و البته خود علی دایی چطور به آن واکنش نشان دادند.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn