بادامکی: می‌خواهیم با ۳ امتیاز بازی با السد به ایران برگردیم/ مکاتباتی برای دریافت غرامت انجام دادیم

بادامکی: می‌خواهیم با ۳ امتیاز بازی با السد به ایران برگردیم/ مکاتباتی برای دریافت غرامت انجام دادیم

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس درباره آخرین وضعیت سرخپوشان قبل از بازی با السد در لیگ نخبگان آسیا توضیح داد.

حسین بادامکی معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس درباره آمادگی تیم گفت: خدا را شکر  از روزی که به قطر آمدیم شرایط اردو و  هتل محل اقامت و تمرینات خیلی خوب است و ان شاء الله تا روز بازی به آمادگی صددرصد برسیم.

بادامکی درباره اینکه بازی السد برابر حریف خود در لیگ ستارگان قطر چطور بود، گفت: السد تیم خوبی است و دیروز هم با الشحانیه بازی داشتند چند مهره اصلی خود را استراحت داده بود و یکی، ۲ نفر از آنها را در یک نیمه بازی داد. به هر حال بازی سختی در خانه حریف داریم و تیم السد هم نشان داده در این چند سال اخیر تیم خوبی بوده است. تیم ما هم شرایط خوبی دارد و درست است یکی، ۲ بازیکن ما به علت مصدومیت به این بازی نمی‌رسند، اما بقیه بازیکنان همه تلاش خود را می‌کنند و در آمادگی کامل هستند و ان شاءالله  یک بازی خوب انجام بدهند و دست پر به ایران برگردیم.  

او درباره اینکه غایبان پرسپولیس برابر السد قطر چه کسانی هستند، بیان کرد: کنعانی زادگان و اورونوف غایبان اصلی ما هستند.   متاسفانه اورونوف در بازی با چادرملو دچار مصدومیت شد و  بعد از آن به اردوی تیم ملی ازبکستان رفت و او یک ربع الی ۲۰ دقیقه برای تیم  ملی کشورش بازی کرد و مصدومیتش تشدید شد و   قطعا در بازی با السد این بازیکن را نداریم.  

بادامکی درباره اینکه باشگاه پرسپولیس خواستار غرامت به خاطر مصدومیت اورونوف شده است، گفت: مکاتبات هم قبل  از بازی و هم بعد از بازی انجام دادیم و حالا داریم پیگیری می‌کنیم.  

او افزود: هواداران ما دعا کنند که ان شاء الله بازیکنان بازی خوبی انجام بدهند و بتوانیم خوشحالشان کنیم و با ۳ امتیاز به ایران برگردیم.  

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس درباره پیش بازی نتیجه بازی با السد گفت: پیش بینی بازی سخت است و خیلی امیدوارم که بتوانیم ۳ امتیاز بازی با السد را بگیریم.  

+

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

advanced-floating-content-close-btn