کد خبر : 115835
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۸
1 بازدید

ریزش ۱۹ هزار واحدی بورس امروز (۲۹ مهر)

ریزش ۱۹ هزار واحدی بورس امروز (۲۹ مهر)

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با افت ۱۹هزار واحدی روبرو شد. به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه، بیش از ۳میلیارد و ۵۸۶میلیون سهم و حق تقدم به ارزشی بالغ بر ۲هزار و ۹۴۸میلیارد تومان در بیش از ۱۱۷هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با افت ۱۹هزار واحدی روبرو شد.

ریزش ۱۹ هزار واحدی بورس امروز (۲۹ مهر)


به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه، بیش از ۳میلیارد و ۵۸۶میلیون سهم و حق تقدم به ارزشی بالغ بر ۲هزار و ۹۴۸میلیارد تومان در بیش از ۱۱۷هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با افت ۱۹هزار و ۹۵۹واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۲۱هزار و ۱۱۷واحد قرار گرفت.

بیشترین اثر منفی بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی فملی، فولاد و وبملت شد و در مقابل نمادهای معاملاتی لخزر، شپاکسا و فلوله با رشد خود مانع افت بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۲میلیارد و ۷۰۵میلیون ورقه به ارزش ۹هزار و ۴۲۲میلیارد تومان در ۸۶هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۱۳۳واحد افت کرد و در ارتفاع ۲۱هزار و ۳۳۴واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز بیشترین اثر منفی بر شاخص فرابورس به نام نمادهای معاملاتی آریا، فزر و انتخاب شد و در مقابل نمادهای معاملاتی زماهان، کرومیت و توریل بیشترین اثر مثبت را بر این شاخص به نام خود ثبت کردند.

 





منبع:+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn