کد خبر : 115862
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۸
101 بازدید

گزینه‌های استانداری اردبیل فاش شدند + اسامی

گزینه‌های استانداری اردبیل فاش شدند + اسامی

تغییرات در سکانداران دولت‌ مردان استانی در حالی در دستور کار دولت است که در این میان گمانه‌زنی‌ها از قریب‌الوقوع بودن معرفی سکاندار جدید استان اردبیل در هیئت دولت با 4 گزینه احتمالی حکایت دارد. تغییر استانداران در دولت جدید به شکلی است که انتظار می‌رود به زودی شاهد تغییر استاندار اردبیل باشیم و در






تغییرات در سکانداران دولت‌ مردان استانی در حالی در دستور کار دولت است که در این میان گمانه‌زنی‌ها از قریب‌الوقوع بودن معرفی سکاندار جدید استان اردبیل در هیئت دولت با 4 گزینه احتمالی حکایت دارد.



گزینه‌های استانداری اردبیل فاش شدند + اسامی



تغییر استانداران در دولت جدید به شکلی است که انتظار می‌رود به زودی شاهد تغییر استاندار اردبیل باشیم و در این میان بر اساس آخرین اطلاعات خبرنگار تابناک 4 گزینه نهایی برای تصدی سمت استانداری اردبیل آقایان علی دادگر، بهروز ندایی، مسعود امامی یگانه و داود آقاجانی هستند که در این گزارش به معرفی مختصر هریک از این گزینه‌ها می‌پردازیم. 

علی دادگر 

علی دادگر بالاترین شانس در میان دیگر گزینه‌ها را دارد و مطابق شنیده‌ها اسم وی به هیئت دولت نیز ارسال شده است. وی فرماندار اسبق و نامزد دوره ششم مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه گرمی مغان است. و همچنین سابقه مدیرعاملی باشگاه فرهنگی ورزشی شاهین بوشهر را در پرونده خود دارد و اخیرا نیز صاحب باشگاه فرهنگی، ورزشی آینده‌سازان اردبیل شد که تیم فوتبال آن در لیگ دسته دوم کشور بازی می‌کند. مطابق شنیده‌ها از محافل سیاسی، دادگر از چهره‌های نزدیک به شخص رئیس‌جمهور است و لذا در حال حاضر وی محتمل‌ترین گزینه برای تصدی پست استانداری اردبیل است.

بهروز ندایی

ندایی از چهره‌های شناخته شده سیاسی استان اردبیل است که در دولت حسن روحانی به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اردبیل مشغول به فعالیت بود. وی در حال حاضر نیز مسئولیت مدیرکلی دفتر تسهیلات و کارآفرینی وزارت میراث فرهنگی را بر عهده دارد.

مسعود امامی یگانه

امامی یگانه از جمله چهره‌های شناخته شده سیاسی در استان اردبیل است. وی سابقه معاونت عمرانی استانداری اردبیل و فرمانداری شهرستان اردبیل را در کارنامه خود دارد. وی همچنین مشاور استاندار فعلی استان اردبیل نیز بود و همچنین در انتخابات ریاست جمهوری اخیر نیز به عنوان رئیس ستاد مردمی حامیان پزشکیان در استان اردبیل شد منصوب شده بود.

داود آقاجانی

آقاجانی بیشتر به عنوان چهره‌ای علمی و بعضا امنیتی شناخته می‌شود و اطلاعات دقیقی از سوابق وی در دسترس نیست. اما مطابق برخی شنیده‌ها او سه سال پیش نیز به عنوان استاندار اردبیل مطرح شده بود و اکنون نیز بار دیگر نام وی مطرح شده است. آقاجانی متولد کلخوران بوده و دارای نام و آوازه علمی برجسته است.

منبع: دیده بان ایران

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn