کد خبر : 115882
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۰
2 بازدید

سرقت 500 هزار یورویی از خانه داگلاس لوئیز

سرقت 500 هزار یورویی از خانه داگلاس لوئیز

به گزارش پارسینه به نقل از طرفداری، در شب تقابل یوونتوس و لاتزیو که با برتری 1-0 بیانکونری به اتمام رسید، هافبک برزیلی این تیم یک اتفاق ناگوار و تلخ را تجربه کرد. به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، منزل داگلاس لوئیز و همسرش آلیشا لمن شب گذشته مورد سرقت قرار گرفت. زمانی که داگلاس لوئیز

به گزارش پارسینه به نقل از طرفداری، در شب تقابل یوونتوس و لاتزیو که با برتری 1-0 بیانکونری به اتمام رسید، هافبک برزیلی این تیم یک اتفاق ناگوار و تلخ را تجربه کرد.

به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، منزل داگلاس لوئیز و همسرش آلیشا لمن شب گذشته مورد سرقت قرار گرفت. زمانی که داگلاس لوئیز پس از صرف شام در کنار بازیکنان یوونتوس به خانه‌اش بازگشت، همه‌چیز را به‌هم‌ریخته دید و خیلی زود با پلیس محلی تماس گرفت. در هنگام سرقت، آلیشا لمن، همسر داگلاس لوئیز که برای تیم زنان یوونتوس بازی می‌کند نیز در اردوی این تیم برای تقابل امروز با اینتر حضور داشت و این یعنی هیچ‌کس در خانه آن‌ها نبود. گویا سارقان تعداد 11 ساعت مچی از داگلاس لوئیز و هم‌چنین چندین گردنبند الماس که متعلق به آلیشا لمن بوده را به سرقت برده‌اند. پلیس ارزش اقلام دزدیده‌شده را چیزی نزدیک به 500 هزار یورو تخمین زده‌است.

گفتنی است داگلاس لوئیز و آلیشا لمن در یکی از بهترین و مجلل‌ترین محله‌های تورین زندگی می‌کنند. کریستیانو رونالدو نیز در زمان حضورش در یوونتوس در این مکان سکونت داشت. پیش‌تر کایو ژرژ، مویزه کین و هم‌چنین آنخل دی ماریا در زمان حضورشان در تورین مورد سرقت قرار گرفته‌بودند.

 


+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn