کد خبر : 115890
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۰
4 بازدید

کلوپ| دغدغه‌های یک آلمانی؛ ستاره دوم و مدیریت خبرنگاران!

کلوپ| دغدغه‌های یک آلمانی؛ ستاره دوم و مدیریت خبرنگاران!

توماس توخل که تجربه زیادی در کار با تیم‌ها و باشگاه‌های بزرگ اروپایی دارد و با پی اس جی به نایب قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا رسیده و با چلسی طعم شیرین قهرمانی در UCL را چشیده، حالا در یک چالش جدید وارد عرصه ملی شده و قصد دارد از انگیزه‌ها و دانش لازم خود

توماس توخل که تجربه زیادی در کار با تیم‌ها و باشگاه‌های بزرگ اروپایی دارد و با پی اس جی به نایب قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا رسیده و با چلسی طعم شیرین قهرمانی در UCL را چشیده، حالا در یک چالش جدید وارد عرصه ملی شده و قصد دارد از انگیزه‌ها و دانش لازم خود برای ساختن یک تیم جدید، بهره جوید و کمک بگیرد.

او عنوان سومین مربی غیر انگلیسی تاریخ فوتبال سه شیرها را به دوش خواهد کشید. در چند روز اخیر گمانه زنی و بحث درباره اینکه سکان هدایت سه شیرها به چه فرد شاخصی می‌رسد، زیاد و این قضیه به اوج خود رسیده بود.

 بالاخره مشخص شد که تامی تی، جایگزین لی کارسلی بر روی نیمکت انگلیس خواهد بود و اتفاقا در اولین مصاحبه اش نکات جالبی را مقابل اصحاب و اهالی رسانه بیان کرد.

مرد پنجاه و یک ساله آلمانی در مورد ستاره دوم و قهرمانی دوم در جام جهانی پیش رو صحبت کرد و نقل قولی هم از مرحوم پله راجع به اتمسفر ورزشگاه ومبلی داشت.

هرچند که رسانه‌های انگلیسی از این اتفاق، به بدی و شومی یاد کرده اند و تیترهای زرد در این مورد اصلا کم نبوده اما سوال اینجاست که چرا رسانه‌های انگلیسی، تا این حد نسبت به مرد آلمانی بی اعتماد هستند؟ آیا تحمل نشستن یک سرمربی آلمانی بر روی نیمکت سه شیرها، برای مطبوعات و روزنامه‌ها، سخت و غیر قابل قبول است؟

آیا توماس توخل پس از کسب تجارب فراوان در سطح باشگاهی و به دست آوردن عناوین مهم، توانایی و صلاحیت این را ندارد که برای اولین مرتبه، بر روی نیمکت انگلیسی‌ها بنشیند؟

معین احمدوند| باشگاه خبرنگاران آزاد

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn