کد خبر : 115996
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۹
0 بازدید

حذف کروکی کاغذی تصادفات از امروز

حذف کروکی کاغذی تصادفات از امروز

به گزارش پارسینه؛ سردار تیمور حسینی درباره جزئیات این خبر گفت: از امروز، یکشنبه ۲۹ مهر، رسم کروکی تصادفات به صورت دستی و کاغذی در سراسر کشور متوقف شد و کلیه کروکی‌ها به صورت الکترونیکی ثبت خواهند شد. وی  افزود: حذف رسم دستی کروکی‌ها، باعث افزایش سرعت و دقت در رسیدگی به پرونده‌های تصادفات می‌شود.

به گزارش پارسینه؛ سردار تیمور حسینی درباره جزئیات این خبر گفت: از امروز، یکشنبه ۲۹ مهر، رسم کروکی تصادفات به صورت دستی و کاغذی در سراسر کشور متوقف شد و کلیه کروکی‌ها به صورت الکترونیکی ثبت خواهند شد.

وی  افزود: حذف رسم دستی کروکی‌ها، باعث افزایش سرعت و دقت در رسیدگی به پرونده‌های تصادفات می‌شود.

رئیس پلیس راهور فراجا ادامه داد: این اقدام در راستای هوشمندسازی خدمات پلیس راهور به شمار می‌آید و ما را به سمت ایجاد سیستمی کارآمدتر و شفاف‌تر هدایت می‌کند.

حسینی گفت: با اجرایی شدن این طرح، فرآیند ثبت و بررسی تصادفات به صورت الکترونیکی و با استفاده از سامانه‌های پیشرفته انجام خواهد شد. این تغییر به کاهش زمان انتظار شهروندان، کاهش خطاهای انسانی و افزایش شفافیت در رسیدگی به پرونده‌ها کمک خواهد کرد.

وی از تمامی هموطنان خواست در صورت بروز هرگونه حادثه رانندگی، با آرامش و رعایت نکات ایمنی، نسبت به ثبت گزارش حادثه در سامانه‌های الکترونیکی پلیس راهور اقدام کنند.


منبع:


ایسنا

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn