کد خبر : 116006
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۰
18 بازدید

بازگشت گاوی پس از ۳۴۹ روز به بارسا + ساعت بازی سرنوشت ساز مقابل سویا

بازگشت گاوی پس از ۳۴۹ روز به بارسا + ساعت بازی سرنوشت ساز مقابل سویا

به گزارش رکنا ، در چارچوب دیدارهای هفته دهم لالیگای اسپانیا، امشب (یکشنبه) از ساعت 22:30 به وقت تهران، تیم فوتبال بارسلونا در ورزشگاه المپیک مونتجوییک میزبان سویا خواهد بود. سوای ضروری بودن امتیازات این بازی برای بازگشت حاشیه امنیت 3 امتیازی کاتالان‌ها در صدر جدول، این بازی برای هواداران بارسلونا اهمیت دیگری هم دارد

به گزارش رکنا ، در چارچوب دیدارهای هفته دهم لالیگای اسپانیا، امشب (یکشنبه) از ساعت 22:30 به وقت تهران، تیم فوتبال بارسلونا در ورزشگاه المپیک مونتجوییک میزبان سویا خواهد بود.

سوای ضروری بودن امتیازات این بازی برای بازگشت حاشیه امنیت 3 امتیازی کاتالان‌ها در صدر جدول، این بازی برای هواداران بارسلونا اهمیت دیگری هم دارد که آن بازگشت تعدادی از ستاره‌های غایب تیم و همین‌طور رونمایی از دروازه‌بان جدید تیم، وویچخ شزنی است. شزنی به عنوان جانشین مارک آندره تراشتگن و در حالی به بارسلونا پیوست که چند ماه پیش اعلام بازنشستگی کرده بود.

فهرست تیم تحت هدایت هانسی فلیک برای به میدان فرستادن تیمش برابر میهمان آندلسی شامل پابلو گاوی ر ملقب به گاوی، فرمین لوپس، لامین یامال و دنی اولمو می‌شود که در بین این افراد، گاوی بعد از 349 روز شانس حضور در ترکیب کاتالان‌‌ها را دارد. او نوزدهم ماه نوامبر سال گذشته در اردوی تیم ملی اسپانیا بود که دچار پارگی رباط صلیبی شد و از آن زمان تا به امروز مشغول درمان و ریکاوری بود.

بارسلونا

فهرست 23 نفره بارسلونا برای بازی امشب برابر سویا به شرح زیر است:

پائو کوبارسی، کیتا بالده، مارتینس، گاوی، پدری، لواندوفسکی، آنسو فاتی، رافینیا، اینیاکی پنیا، پابلو توره، فرمین لوپس، مارک کاسادو، پائو ویکتور، لامین یامال، دنی اولمو، فرنکی ‌دیونگ، ژول کونده، اریک گارسیا، وویچخ شزنی، دیه‌گو کوچن، هکتور فورت، جرارد مارتین و سرخی دومینگس

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn