کد خبر : 116035
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۷
2 بازدید

بازگشت مگی و نیگان به دنیای مردگان متحرک

بازگشت مگی و نیگان به دنیای مردگان متحرک

به گزارش بازیگر 360 ، طرفداران سریال محبوب “مردگان متحرک” با خبر خوشی روبرو شدند. شبکه AMC به تازگی تیزری از فصل دوم سریال اسپین‌آف “شهر مرده” (Dead City) منتشر کرده که نشان می‌دهد مگی و نیگان، دو شخصیت محبوب این مجموعه، بار دیگر به دنیای آخرالزمانی بازمی‌گردند. در این تیزر، لورن کوهن و جفری

به گزارش بازیگر 360 ، طرفداران سریال محبوب “مردگان متحرک” با خبر خوشی روبرو شدند. شبکه AMC به تازگی تیزری از فصل دوم سریال اسپین‌آف “شهر مرده” (Dead City) منتشر کرده که نشان می‌دهد مگی و نیگان، دو شخصیت محبوب این مجموعه، بار دیگر به دنیای آخرالزمانی بازمی‌گردند.

در این تیزر، لورن کوهن و جفری دین مورگان در نقش‌های مگی و نیگان به تصویر کشیده شده‌اند که در تلاش برای بقا در شهر نیویورک پس از آخرالزمان هستند. طبق اعلام شبکه AMC، فصل دوم این سریال در بهار سال 2025 از شبکه AMC پخش خواهد شد.

بازیگران جدید

علاوه بر بازیگران اصلی، فصل دوم سریال “شهر مرده” شاهد حضور بازیگران جدیدی نیز خواهد بود. داشا پولانکو (بازیگر سریال “نارنجی مد جدید است”)، جیک ویری (بازیگر سریال “پادشاهی حیوانی”)، کی‌یر گیلکریست (بازیگر سریال “عشق و مرگ”) و پویا محسنی (بازیگر سریال “خانم وزیر”) از جمله بازیگرانی هستند که به جمع بازیگران این سریال اضافه شده‌اند.

داستان فصل دوم

در خلاصه داستان فصل دوم آمده است: “مگی و نیگان در میان جنگی فزاینده برای کنترل منهتن خود را گرفتار در جناح‌های متفاوتی می‌بینند. همان‌طور که مسیرهای مگی و نیگان در هم تنیده می‌شود، آن‌ها به این نتیجه می‌رسند که راه نجات‌شان پیچیده‌تر و ناراحت‌کننده‌تر از چیزی است که تصور می‌کردند.”

تیم سازنده

رابرت کرکمن، گیل آن هرد، جفری دین مورگان، الی جورنه، اسکات ام. گیمپل، لورن کوهن، برایان باکرات و کالین والش به‌عنوان مدیران تولید این پروژه فعالیت می‌کنند.

انتظارات از فصل دوم

با توجه به محبوبیت شخصیت‌های مگی و نیگان و همچنین فضای جذاب و هیجان‌انگیز سریال “مردگان متحرک”، انتظار می‌رود فصل دوم سریال “شهر مرده” نیز با استقبال گسترده طرفداران روبرو شود.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn