کد خبر : 116066
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۹
1 بازدید

رونمایی از اولین تصویر نادر سلیمانی در سریال تاریخی «رویای نیمه شب»

رونمایی از اولین تصویر نادر سلیمانی در سریال تاریخی «رویای نیمه شب»

به گزارش بازیگر 360 ، در خبری تازه از دنیای سریال‌های تلویزیونی، اولین تصویر از نادر سلیمانی در سریال تاریخی «رویای نیمه شب» منتشر شد. این سریال به کارگردانی حسن آخوندپور و تهیه‌کنندگی سعید سعدی در مراحل پایانی فیلم‌برداری است. در این تصویر، نادر سلیمانی در نقش «میکائیل» به تصویر کشیده شده است. این بازیگر

به گزارش بازیگر 360 ، در خبری تازه از دنیای سریال‌های تلویزیونی، اولین تصویر از نادر سلیمانی در سریال تاریخی «رویای نیمه شب» منتشر شد. این سریال به کارگردانی حسن آخوندپور و تهیه‌کنندگی سعید سعدی در مراحل پایانی فیلم‌برداری است.

در این تصویر، نادر سلیمانی در نقش «میکائیل» به تصویر کشیده شده است. این بازیگر محبوب که پیش از این در سریال‌های پرطرفداری همچون «عشق کوفی»، «ستایش»، «دندون طلا» و فیلم‌های سینمایی چون «ضد» و «لاتاری» به ایفای نقش پرداخته بود، با حضور در این سریال یک بار دیگر توانایی‌های بازیگری خود را به نمایش خواهد گذاشت.

رونمایی از اولین تصویر نادر سلیمانی در سریال تاریخی «رویای نیمه شب»

سریال «رویای نیمه شب»؛ اقتباسی آزاد از رمانی به همین نام

سریال «رویای نیمه شب» که محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج است، اقتباسی آزاد از رمان پرفروشی به همین نام نوشته مظفر سالاری است. این سریال روایتی تاریخی دارد و به بررسی رویدادهای مهمی در گذر زمان می‌پردازد.

بازیگران سریال

علاوه بر نادر سلیمانی، بازیگرانی همچون بهاره افشاری، حسن معجونی، مه‌لقا باقری، محسن قصابیان، نسیم ادبی و سعید شریف نیز در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند. سایر بازیگران و عوامل این سریال نیز به زودی معرفی خواهند شد.

کارگردان و تهیه‌کننده

حسن آخوندپور، کارگردان این سریال، پیش از این نیز سریال تاریخی «عشق کوفی» را کارگردانی کرده بود. سعید سعدی نیز به‌عنوان تهیه‌کننده این پروژه هنری فعالیت می‌کند.

فیلمبرداری در مراحل پایانی

فیلمبرداری سریال «رویای نیمه شب» در شهرک سینمایی دفاع مقدس در حال انجام است و به مراحل پایانی خود نزدیک می‌شود.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn