کد خبر : 116107
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۵
0 بازدید

(فیلم) واکنش رویا جاویدنیا به استایل متفاوتش در جشنواره فجر: شما از یه جایی خشم داری چرا به من میپری؟ چرا مردم تیکه بد میندازن؟

(فیلم) واکنش رویا جاویدنیا به استایل متفاوتش در جشنواره فجر: شما از یه جایی خشم داری چرا به من میپری؟ چرا مردم تیکه بد میندازن؟

واکنش رویا جاویدنیا بازیگر 59 ساله سینما و تلویزیون به حواشی تیپ متفاوتش در جشنواره فجر را ببینید. رؤیا جاویدنیا متولد 10 مرداد 1344 در تهران بازیگر سینما و تلویزیون است. او فعالیت در سینما را از سال 84 و فعالیت در تلویزیون را از سال 87 آغاز کرده و با سریال‌های سایه‌بان و دل‌دار

واکنش رویا جاویدنیا بازیگر 59 ساله سینما و تلویزیون به حواشی تیپ متفاوتش در جشنواره فجر را ببینید.

رؤیا جاویدنیا متولد 10 مرداد 1344 در تهران بازیگر سینما و تلویزیون است. او فعالیت در سینما را از سال 84 و فعالیت در تلویزیون را از سال 87 آغاز کرده و با سریال‌های سایه‌بان و دل‌دار به اوج شهرت رسید.

رویا جاویدنیا فارغ‌التحصیل لیسانس رشته هنرهای تجسمی شاخه سفال‌گری می‌باشد. با فیلم عصر جمعه در سال 84 وارد سینما شد. در سال 91 فیلم گس به کارگردانی کیارش اسدی زاده را بازی کرد که این فیلم در جشنواره رم 2013 جایزه بهترین مجموعه بازیگران را دریافت کرد. با سریال وضعیت سفید وارد قاب تلویزیون شد و با سریال‌های سایه‌بان و دلدار به شهرت رسید.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn