کد خبر : 116181
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۶
11 بازدید

ستاره ترکیه‌ای به جمع بازیگران شهرزاد پیوست

ستاره ترکیه‌ای به جمع بازیگران شهرزاد پیوست

به گزارش بازیگر 360 ، بر اساس آخرین اخبار، اسماعیل حاجی‌اوغلو، بازیگر مشهور ترکیه‌ای، به جمع بازیگران نسخه ترکی این سریال پیوسته است. حضور این بازیگر توانا در سریال شهرزاد ترکی، گمانه‌زنی‌ها درباره نقش او را به شدت افزایش داده است. بسیاری از منتقدان و طرفداران سریال معتقدند حاجی‌اوغلو به احتمال زیاد یکی از نقش‌های

به گزارش بازیگر 360 ، بر اساس آخرین اخبار، اسماعیل حاجی‌اوغلو، بازیگر مشهور ترکیه‌ای، به جمع بازیگران نسخه ترکی این سریال پیوسته است.

حضور این بازیگر توانا در سریال شهرزاد ترکی، گمانه‌زنی‌ها درباره نقش او را به شدت افزایش داده است. بسیاری از منتقدان و طرفداران سریال معتقدند حاجی‌اوغلو به احتمال زیاد یکی از نقش‌های اصلی یعنی فرهاد یا قباد را ایفا خواهد کرد.

اسماعیل حاجی‌اوغلو کیست؟

اسماعیل حاجی‌اوغلو، متولد ۳۰ نوامبر ۱۹۸۵، بازیگر شناخته شده‌ای در ترکیه است. او پیش از این در آثار موفق بسیاری همچون “برای عشق و افتخار”، “امتحان”، “داستان‌های استانبول” و “خانم انریکا” به ایفای نقش پرداخته است. توانایی بالای او در خلق شخصیت‌های پیچیده و جذاب، او را به یکی از بازیگران محبوب ترکیه تبدیل کرده است.

چه زمانی شاهد پخش سریال خواهیم بود؟

هنوز اطلاعات دقیقی درباره تاریخ پخش سریال شهرزاد ترکی منتشر نشده است. اما با توجه به حضور بازیگران مطرح و تیم تولید قوی، انتظار می‌رود که این سریال در آینده‌ای نزدیک از شبکه‌های تلویزیونی ترکیه پخش شود.

ستاره ترکیه‌ای به جمع بازیگران شهرزاد پیوست

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn