کد خبر : 116239
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۰
6 بازدید

تغییر چهره باورنکردنی گلپری بازیگر سریال آوای باران

تغییر چهره باورنکردنی گلپری بازیگر سریال آوای باران

به گزارش بازیگر 360 ، ناهید محمودی، بازیگر نقش “گلپری” در سریال محبوب “آوای باران”، پس از گذشت ۱۱ سال از پخش این سریال، تغییرات قابل توجهی در ظاهر خود داشته است. تصاویری که اخیراً از او منتشر شده، نشان می‌دهد که این بازیگر جوان و زیبا، همچنان بر جذابیت خود افزوده است. تغییر چهره

به گزارش بازیگر 360 ، ناهید محمودی، بازیگر نقش “گلپری” در سریال محبوب “آوای باران”، پس از گذشت ۱۱ سال از پخش این سریال، تغییرات قابل توجهی در ظاهر خود داشته است. تصاویری که اخیراً از او منتشر شده، نشان می‌دهد که این بازیگر جوان و زیبا، همچنان بر جذابیت خود افزوده است.

تغییر چهره چشمگیر گلپری

در این تصاویر می‌توان شاهد تغییرات ظریفی در چهره ناهید محمودی بود. او که در سریال آوای باران با چهره ای جوان و معصوم ظاهر شده بود، اکنون با چهره ای بالغ‌تر و جذاب‌تر به نظر می‌رسد. این تغییرات طبیعی و حاصل گذر زمان است و بر زیبایی او افزوده است.

واکنش مخاطبان

انتشار تصاویر جدید از ناهید محمودی با واکنش‌های مثبت بسیاری از سوی مخاطبان همراه بوده است. بسیاری از طرفداران سریال آوای باران، از دیدن تغییر چهره گلپری شگفت‌زده شده‌اند و زیبایی او را تحسین کرده‌اند.

آینده کاری ناهید محمودی

ناهید محمودی پس از سریال آوای باران، در چندین پروژهٔ دیگر نیز به ایفای نقش پرداخته است. او با استعداد و تلاش خود توانسته است جایگاه خود را در صنعت سینما و تلویزیون تثبیت کند.

تغییر چهره باورنکردنی گلپری بازیگر سریال آوای باران تغییر چهره باورنکردنی گلپری بازیگر سریال آوای باران

تغییر چهره ناهید محمودی، بازیگر نقش گلپری در سریال آوای باران، نشان می‌دهد که او همچنان فعال و پر انرژی است و به دنبال نقش‌آفرینی در آثار جدید است. مخاطبان با علاقه منتظر دیدن او در پروژه‌های آینده هستند.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn