کد خبر : 116282
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۴
19 بازدید

اعتراض گل‌محمدی به پنالتی جنجالی

اعتراض گل‌محمدی به پنالتی جنجالی

بازدید:۳ صد آنلاین | یحیی گل‌محمدی با اشاره به اشتباهات دفاعی تیمش در بازی مقابل آلومینیوم، تاکید کرد که تیم باید تمرکز بیشتری داشته باشد. به گزارش صد آنلاین،یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، پس از شکست 4 بر 2 مقابل آلومینیوم اراک، در نشست خبری پس از بازی حاضر شد و در مورد این دیدار

اعتراض گل‌محمدی به پنالتی جنجالی | انتظار عذرخواهی از داور داریم

بازدید:۳

صد آنلاین | یحیی گل‌محمدی با اشاره به اشتباهات دفاعی تیمش در بازی مقابل آلومینیوم، تاکید کرد که تیم باید تمرکز بیشتری داشته باشد.

به گزارش صد آنلاین،یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، پس از شکست 4 بر 2 مقابل آلومینیوم اراک، در نشست خبری پس از بازی حاضر شد و در مورد این دیدار صحبت کرد. او با اشاره به بازی جذاب و پرگل، از عملکرد دفاعی تیمش انتقاد کرد و تاکید داشت که اشتباهات فردی بازیکنان و عدم تمرکز در دفاع باعث شد تیمش بازی را از دست بدهد. گل‌محمدی همچنین به جنجال‌های پیرامون پنالتی دوم بازی اشاره کرد و خواستار بررسی دقیق آن از سوی کارشناسان داوری شد. او ضمن تشکر از هواداران برای حمایت‌های همیشگی‌شان، به اهمیت ریکاوری تیم برای بازی‌های آینده اشاره کرد. در ادامه، به بررسی صحبت‌های کامل یحیی گل‌محمدی پس از این شکست می‌پردازیم.

 

بازی پرگل و جذاب اما…

یحیی گل‌محمدی در ابتدای صحبت‌هایش به جذابیت این بازی اشاره کرد و گفت: «دیداری که شش گل داشته باشد، قطعا بازی جذاب و دیدنی است. هر دو تیم به دنبال برد بودند، اما سهم ما از این تعداد گل، تنها 2 گل بود. بازی را باختیم و باید به تیم شایسته آلومینیوم اراک تبریک بگویم، چرا که آنها بازی خوبی انجام دادند، خصوصا در نیمه دوم.» با این حال، گل‌محمدی به وضعیت تیم خود اشاره کرد و افزود: «تیم ما با مشکلاتی مواجه بود، خصوصا در خط دفاعی که عملکرد ضعیفی داشتیم و از توپ‌های بلندی که به محوطه ما می‌آمد، دچار مشکل شدیم.»

 

مشکلات خط دفاعی و اشتباهات فردی

سرمربی پرسپولیس به طور ویژه به ضعف خط دفاعی تیمش اشاره کرد و گفت: «خط دفاعی ما در کل وضعیت خوبی نداشت. این مشکل البته فقط به خط دفاعی محدود نمی‌شود، بلکه به دفاع تیمی هم برمی‌گردد. ما در دفاع اشتباهات زیادی داشتیم و این باعث شد که تیم نتواند نتیجه مطلوبی بگیرد.» او همچنین اضافه کرد که تیم تحت فشار بود و این مسئله نیز در افزایش اشتباهات تیمی و فردی نقش داشت: «با توجه به نتایج اخیر، انتظارات از تیم ما بالا رفته بود و بچه‌ها این فشار را احساس می‌کردند.»

 

بضاعت تیم و عدم استفاده از تمام بازیکنان

گل‌محمدی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به محدودیت‌هایی که تیم با آن مواجه است اشاره کرد و گفت: «بضاعت و شرایط ما به گونه‌ای نیست که این میزان فشار روی ما باشد. ما نتوانستیم از ظرفیت 20 بازیکنمان به خوبی استفاده کنیم. شاید بعدا درباره این موضوع بیشتر صحبت کنم، ولی فعلا نمی‌خواهم وارد جزئیات شوم.» او با این حال تاکید کرد که تیم با جان و دل برای هواداران بازی می‌کند و تمام تلاشش را برای موفقیت به کار می‌گیرد.

 

پنالتی جنجالی و اعتراض به داوری

یکی از موضوعات مطرح شده توسط یحیی گل‌محمدی، اعتراض به پنالتی دوم بود. او با بیان اینکه نمی‌خواهد بیش از حد در این باره صحبت کند تا به کمیته انضباطی دعوت نشود، گفت: «در مورد پنالتی دوم جای بحث وجود دارد و من نمی‌خواهم اینجا خیلی درباره آن صحبت کنم. با این حال، اگر کارشناسان تشخیص دادند که پنالتی نبود، انتظار داریم که داور بازی از تیم ما عذرخواهی کند.» او ضمن تشکر از داوران برای تلاش‌هایشان، این درخواست را از مسئولان داوری مطرح کرد تا در صورت اشتباه، به عذرخواهی از تیم پرسپولیس بپردازند.

 

تشکر از هواداران و اهمیت ریکاوری

سرمربی پرسپولیس از هواداران تیم نیز تشکر کرد و گفت: «از هواداران ممنونم که با وجود مسافت طولانی به اراک آمدند و در گرمای استادیوم از ما حمایت کردند. همیشه از آنها تشکر می‌کنیم که این همه حمایت می‌کنند.» گل‌محمدی در ادامه به اهمیت ریکاوری پس از این شکست اشاره کرد و گفت: «ما باید خودمان را ریکاوری کنیم و برای بازی‌های آینده آماده باشیم. این شکست نباید باعث افت روحیه تیم شود و باید با تمام قدرت برای ادامه رقابت‌ها بجنگیم.»

 

اشتباهات فردی و عدم تمرکز در بازی‌های خارج از خانه

یحیی گل‌محمدی در ادامه صحبت‌هایش به اشتباهات فردی بازیکنان در جریان بازی اشاره کرد و گفت: «نمی‌دانم چرا در بازی‌های خارج از خانه تمرکز لازم را نداریم. ما روی توپ‌های بلند حریف اشتباهات زیادی داشتیم و این باعث شد که گل‌های زیادی دریافت کنیم. تمرکز کافی روی دفاع کردن نداشتیم و یک لحظه بی‌تمرکزی می‌تواند جریمه سنگینی برای ما به همراه داشته باشد.» او بر این موضوع تاکید کرد که تیم باید در بازی‌های خارج از خانه تمرکز بیشتری داشته باشد تا از این نوع اشتباهات جلوگیری شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn