به گزارش ایرنا، در حساس‌ترین دیدار هفته هشتم لیگ برتر انگلیس، تیم‌های لیورپول و چلسی در ورزشگاه آنفیلد به مصاف هم رفتند که لیورپول به برتری دو بر یک رسید.

لیورپول که با ارنه اسلات در فصل جدید مدعی نشان داده برای بازگشت به صدر به دنبال سه امتیاز این بازی خانگی بود. در سوی دیگر چلسی که با انزو مارسکا، احیا شده و به دنبال بازگشت به جمع مدعیان است، نمی‌توانست حریف آسانی برای قرمزهای آنفیلد باشد. به خصوص که در ۶ بازی اخیر چلسی شکست نخورده بود.

لیورپول با توجه به بازی در خانه هجومی شروع کرد و در دقیقه ۲۹ با خطای بازیکنان چلسی، صاحب یک ضربه پنالتی شد. محمد صلاح این توپ را تبدیل به گل کرد تا شاگردان اسلات یک بر صفر پیش باشند. فشار چلسی که نمی‌خواست پس از هفته‌ها بازنده باشد برای زدن گل مساوی بیشتر شد و نیکولاس جکسون در دقایق اولیه نیمه دوم و در دقیقه ۴۸ توانست گل مساوی را وارد دروازه لیورپول کرد.

لیورپول که در خانه به دنبال سه امتیاز بود، خیلی زود توانست گل چلسی را تلافی کند و دوباره برنده باشد. کرتیس جونز در دقیقه ۵۱ روی پاس صلاح دروازه رابرت سانچز را باز کرد.

در ادامه تلاش آبی‌های لندن برای به تساوی کشاندن دوباره مسابقه نتیجه‌ای نداشت تا در نهایت لیورپول با نتیجه ۲ بر یک چلسی را مغلوب کند و با کسب چهارمین برد متوالی و رساندن امتیازهایش به عدد ۲۱، به صدر جدول برگردد و به صدرنشینی کوتاه مدت منچسترسیتی پایان دهد.

چلسی هم با این شکست ۱۴ امتیازی و در رده ششم باقی ماند و پس از ۶ هفته طعم شکست را در لیگ برتر چشید. آخرین باخت چلسی در لیگ، به بازی هفته اول این تیم مقابل منچسترسیتی برمی‌گشت.