کد خبر : 116327
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۴
36 بازدید

بیوگرافی معصومه کرباسچی و همسرش دکتر رضا عواضه که در حمله تروروستی اسرائیل شهید شدند

بیوگرافی معصومه کرباسچی و همسرش دکتر رضا عواضه که در حمله تروروستی اسرائیل شهید شدند

ظهر روز گذشته (۲۸ مهر ۱۴۰۳)، پهپاد ارتش تروریستی اسرائیل در تروری هدفمند، سرنشینان یک خودرو در شهر جونیه، شمال بیروت را هدف قرار داد و خانم معصومه کرباسچی به همراه همسرش دکتر رضا عواضه که شهروند لبنانی بود، به شهادت رسیدند. به گزارش «شایانیوز» و به نقل از شهرآرانیوز، براساس اطلاعات موجود در فضای

ظهر روز گذشته (۲۸ مهر ۱۴۰۳)، پهپاد ارتش تروریستی اسرائیل در تروری هدفمند، سرنشینان یک خودرو در شهر جونیه، شمال بیروت را هدف قرار داد و خانم معصومه کرباسچی به همراه همسرش دکتر رضا عواضه که شهروند لبنانی بود، به شهادت رسیدند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از شهرآرانیوز، براساس اطلاعات موجود در فضای مجازی، رضا عواضه دکتری مهندس کامپیوتر در گرایش معماری کامپیوتر را در دانشگاه تهران به اتمام رساند و یکی از نخبگان برجسته در زمینه شبکه های کامپیوتر بود. وی در زمینه لینوکس از برترین اساتید محسوب می‌شده است.

عواضه کارشناسی ارشد خود را در سال ١٣٨٩ از دانشگاه آمریکایی علوم و فناوری در بیروت دریافت کرد و به عنوان یک نیروی اصلی در پروژه روتر ملی در دانشگاه تهران به مدت ۳ سال فعالیت می کرد و بخش مهمی از این پروژه را توسعه داد و در راستای همین پروژه یک اختراع را نیز به ثبت رساند.

براساس همین اطلاعات، همسر وی، معصومه (آرزو) کرباسچی، اهل ایران و از فعالان رسانه‌ای دغدغه‌مند مقاومت بوده است. از این زوج شهید ۵ فرزند به یادگار مانده است.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn