کد خبر : 116353
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۰:۰۷
1 بازدید

مصوبات جدید شورای صنفی نمایش: دو فیلم تازه به سینما می‌آیند

مصوبات جدید شورای صنفی نمایش: دو فیلم تازه به سینما می‌آیند

به گزارش بازیگر 360 ، در جلسه اخیر شورای صنفی نمایش، زمان اکران دو فیلم سینمایی جدید مشخص شد. همچنین تصمیمات مهمی درباره نحوه برخورد با سینماهای متخلف و زمان‌بندی سانس‌های فوق‌العاده گرفته شد. دو فیلم جدید به سینما می‌آیند بر اساس مصوبات این جلسه، فیلم سینمایی “صبحانه با زرافه” به کارگردانی سروش صحت و

به گزارش بازیگر 360 ، در جلسه اخیر شورای صنفی نمایش، زمان اکران دو فیلم سینمایی جدید مشخص شد. همچنین تصمیمات مهمی درباره نحوه برخورد با سینماهای متخلف و زمان‌بندی سانس‌های فوق‌العاده گرفته شد.

دو فیلم جدید به سینما می‌آیند بر اساس مصوبات این جلسه، فیلم سینمایی “صبحانه با زرافه” به کارگردانی سروش صحت و تهیه‌کنندگی سید مصطفی احمدی از تاریخ ۹ آبان در سینماهای کشور اکران خواهد شد. این فیلم توسط شرکت پخش شایسته فیلم و در پردیس چارسو به نمایش درخواهد آمد.

همچنین، فیلم سینمایی “هفتادسی” به کارگردانی بهرام افشاری و تهیه‌کنندگی سید ابراهیم عامریان از تاریخ ۷ آذر در سینماها روی پرده خواهد رفت. پخش این فیلم برعهده شرکت عامریان فیلم است و پردیس مگامال به عنوان سرگروه آن انتخاب شده است.

تصمیمات جدید برای نظارت بر سینماها در این جلسه همچنین به بررسی شکایت تعدادی از تهیه‌کنندگان آثار در حال اکران پرداخته شد. در نهایت مقرر شد با سینماهایی که از آیین‌نامه شورای صنفی تخلف کنند، برخورد جدی صورت گیرد و در صورت لزوم، سالن‌های متخلف مسدود شوند.

علاوه بر این، تصمیم گرفته شد که از این پس سانس‌های فوق‌العاده از ساعت ۲۲ به بعد برگزار شود.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn