کد خبر : 116370
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۰:۳۰
0 بازدید

رونمایی از ایموجی‌های موفرفری + تصویر طراح ایموجی

رونمایی از ایموجی‌های موفرفری + تصویر طراح ایموجی

همشهری آنلاین – سیدسروش طباطبایی‌پور: حالا بیش از ۴هزار شکلک رنگارنگ در فضاهای گوناگون مجازی وجود دارد که می‌توانند حرف دل کاربرانشان را به زبانی بین‌المللی بیان کنند. اما هنوز هم جای برخی ایموجی‌ها در فضای مجازی همچنان خالی است. مثلا تعداد قابل‌ توجهی انسان‌ با رنگ‌ پوست‌هایی گوناگون موهایی مجعد و فرفری دارند و

همشهری آنلاین – سیدسروش طباطبایی‌پور: حالا بیش از ۴هزار شکلک رنگارنگ در فضاهای گوناگون مجازی وجود دارد که می‌توانند حرف دل کاربرانشان را به زبانی بین‌المللی بیان کنند. اما هنوز هم جای برخی ایموجی‌ها در فضای مجازی همچنان خالی است. مثلا تعداد قابل‌ توجهی انسان‌ با رنگ‌ پوست‌هایی گوناگون موهایی مجعد و فرفری دارند و دوست دارند حرف دلشان را با ایموجی‌هایی با موی فرفری به دوستانشان منتقل کنند، اما ایموجی‌های دارای موی فرفری در شبکه‌های مجازی بسیار محدود است.

بیش‌تر بخوانید:

حالا گروهی از جوانان رنگین‌پوست در انگلستان دور هم جمع شده‌اند و در حال تولید ایموجی‌هایی با موهای فرفری‌اند. آنها معتقدند درست است که تعداد معدودی ایموجی با موهای فرفری در شبکه‌های اجتماعی وجود دارد، اما به‌جای حسی خوشایند، حسی خشن و ناخوشایند به مخاطب منتقل می‌کنند.

این گروه از ۱۰۴رنگین‌پوست از نژادهای گوناگون با موهای مجعد نظرسنجی کردند و به این نتیجه رسیدند که ۶۱درصد از آنها نگاه دیگران را به موهایشان تبعیض‌آمیز می‌دانند و فکر می‌کنند اگر مدل موهای آنها بیش از گذشته و به بهانه‌های مختلف در معرض دید دیگران قرار گیرد، احتمالا این نگاه تبعیض‌آمیز حذف می‌شود.

حالا این گروه طرح‌هایی زیبا و دلنشین از ایموجی‌هایی ارائه کرده‌اند که موهایشان فرفری و مجعد است. یکی از اعضای این گروه می‌گوید قدم بعدی آنها این است که طرح‌هایشان را به مؤسسه یونیکد، نهاد استاندارد دنیای ایموجی‌ها بفرستند تا آنها را به تأیید این مؤسسه بین‌المللی هم برسانند.

رونمایی از ایموجی‌های موفرفری + تصویر طراح ایموجی

یکی از اعضای گروه طراحان ایموجی‌های موفرفری

منبع خبر: همشـهری

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn