کد خبر : 116372
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۰:۳۶
0 بازدید

واردات این خودروها ممنوع شد + جزئیات

واردات این خودروها ممنوع شد + جزئیات

به گزارش . ساناپرس،عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به برنامه برگزاری جلسه این کمیسیون با واردکنندگان خودرو گفت: خودروهای کار کرده وارداتی نباید تصادفی بوده و باید دارای خدمات پس از فروش باشد.حسنعلی محمدی درباره واردات خودروهای دست‌دوم گفت: منشأ واردات خودروهای دست‌دوم مشخص نیست و مواردی از سوی بانک مرکزی مطرح شد

به گزارش . ساناپرس،عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به برنامه برگزاری جلسه این کمیسیون با واردکنندگان خودرو گفت: خودروهای کار کرده وارداتی نباید تصادفی بوده و باید دارای خدمات پس از فروش باشد.
حسنعلی محمدی درباره واردات خودروهای دست‌دوم گفت: منشأ واردات خودروهای دست‌دوم مشخص نیست و مواردی از سوی بانک مرکزی مطرح شد و روز یکشنبه آتی واردکنندگان خودرو به کمیسیون می‌آیند تا نهایت همکاری برای برداشتن موانع صورت گیرد.

وی افزود: در خصوص واردات خودروی دست‌دوم معضلاتی داریم این در حالی است که تولیدکنندگان در داخل توان برطرف‌کردن نیاز مردم را ندارند.
محمدی با بیان اینکه خودرو کالایی سرمایه‌ای تلقی می‌شود، گفت: تولیدکنندگان و خودروسازان بیان می‌کنند که با ضرر و زیان انباشته روبه‌رو هستیم و مردم نیز از تحویل و کیفیت خودرو ناراضی هستند. همچنین با نارضایتی فعالان و شاغلان صنعت خودرو روبه‌رو هستیم.
وی در مصاحبه رادیویی افزود: باید راهکاری ارائه دهیم تا زنجیره تولید خودرو آسیب نبیند و رضایت مردم جلب شود.
محمدی با بیان اینکه کشورهای توسعه‌یافته نیز خودروی کارکرده را وارد می‌کنند، گفت: این مسئله شرایط خاصی دارد. خودروها نباید تصادفی باشند و از طرفی باید خدمات پس از فروش داشته باشند.
وی اضافه کرد: باید به سمتی برویم که از تکنولوژی روز دنیا استفاده کنیم؛ چون خودروهایی فرسوده هستند و باید از رده خارج شوند و در مقابل باید انگیزه تشویقی برای مردم ایجاد کنیم.
این نماینده مجلس تصریح کرد: وقتی میزان عرضه و تقاضا برابری کند و میزان عرضه فزونی گیرد، قطعاً تولیدکننده‌ها وارد فرایند کیفی و قیمتی می‌شوند.
پایان/*
ساناپرس را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.
 
منبع:اندیشه معاصر

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn