کد خبر : 116394
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱:۲۳
1 بازدید

کلوب| استقلال آفریقایی می‌شود – ساناپرس

کلوب| استقلال آفریقایی می‌شود – ساناپرس

در طول ۴ دهه گذشته استقلالی‌ها پایتخت سرمربیان خارجی بسیاری را برای نیمکت خود به کار گرفته اند. از بونژاک مجار و گده آلمانی و سکومورخوف روس در دهه ۷۰ تا کخ آلمانی، استراماچونی ایتالیایی و شفر آلمانی و آخرین آنها ساپینتوی پرتغالی و حال پس از سه فصل دوباره نیمکت آبی به یک سرمربی

در طول ۴ دهه گذشته استقلالی‌ها پایتخت سرمربیان خارجی بسیاری را برای نیمکت خود به کار گرفته اند. از بونژاک مجار و گده آلمانی و سکومورخوف روس در دهه ۷۰ تا کخ آلمانی، استراماچونی ایتالیایی و شفر آلمانی و آخرین آنها ساپینتوی پرتغالی و حال پس از سه فصل دوباره نیمکت آبی به یک سرمربی خارجی که این بار از قاره آفریقا باشد رسیده است.

ظاهرا مربی آفریقایی از نظر کارنامه بالاتر و موفق تر از مربیان خارجی گذشته است اما همه خوب می‌دانیم اینجا ایران است و کارنامه افراد هرگز ملاکی برای سنجش آنها نیست، هر چند داشتن یک مربی خارجی با کارنامه و موفق بسیار بهتر از مربیان بدون کارنامه و حتی ناشناخته است.

اینکه مدیران باشگاه با چه قصد و نیتی تصمیم گرفتند پس از عبور از ایتالیا و اسپانیا و ترکیه به آفریقا برسند و برای اولین بار در تاریخ باشگاه استقلال نیمکت را در این لحظات بحرانی به مربی آفریقایی بسپارند، در آینده معلوم می‌شود.

محمود فخرالحاج| باشگاه خبرنگاران آزاد

منبع: ساناپرس به نقل از خبر ورزشی

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn