کد خبر : 116523
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۸:۱۸
11 بازدید

به‌خاطر استقلال قید پیشنهاد آلمانی‌ها را زدم/ از پرسپولیس جدا شدم چون علی دایی گفت تست بده!

به‌خاطر استقلال قید پیشنهاد آلمانی‌ها را زدم/ از پرسپولیس جدا شدم چون علی دایی گفت تست بده!

روزبه چشمی که هم‌اکنون کاپیتان دوم استقلال محسوب می‌شود، ۹ سال قبل تازه به این تیم پیوسته بود و مهره جوانی محسوب می‌شد. روزبه ۳۰ مهر سال ۱۳۹۴ مصاحبه جذابی با خبرورزشی انجام داد که بد نیست خلاصه صحبت‌هایش را دوباره مرور کنیم: وقتی بازیکن تیم ملی جوانان بودم، آقای علی دایی سرمربی پرسپولیس شد.

روزبه چشمی که هم‌اکنون کاپیتان دوم استقلال محسوب می‌شود، ۹ سال قبل تازه به این تیم پیوسته بود و مهره جوانی محسوب می‌شد. روزبه ۳۰ مهر سال ۱۳۹۴ مصاحبه جذابی با خبرورزشی انجام داد که بد نیست خلاصه صحبت‌هایش را دوباره مرور کنیم:

  • وقتی بازیکن تیم ملی جوانان بودم، آقای علی دایی سرمربی پرسپولیس شد. این اتفاق در اواخر بهار سال ۹۲ رخ داد. من در آن زمان با پرسپولیس قرارداد داشتم و آقای دایی از من خواست برای حضور در جمع بزرگسالان تست فنی بدهم ولی احساس کردم برای بازیکنی که ملی‌پوش است، خوب نیست تست فنی بدهد. درواقع علی‌آقا می‌توانست طور دیگری از من بخواهد در تمرینات آزمایش شوم به همین خاطر پیش آقای رویانیان رفتم و از ایشان خواستم رضایت‌نامه‌ام را صادر کنند.
  • از پرسپولیس که جدا شدم، به صبا رفتم و آقای مایلی‌کهن با صراحت به من گفت سه روز باید تست بدهی ولی چون لحن صحبت ایشان فرق داشت، حاضر به انجام چنین کاری شدم. حاجی‌مایلی بعد از تمرین دوم من را فرستاد برای قرارداد. به جرات می‌توانم بگویم فوتبالم را مدیون محمد مایلی‌کهن هستم.
  • تابستان امسال (سال ۱۳۹۴) قضیه حضورم در استقلال جدی شد و خدا را شکر توانستم به این تیم بیایم.
  • پرویز مظلومی واقعا پای من ایستاد. من با باشگاه صبا به توافق رسیدم تا ۳۸۰میلیون تومان بگیرند و رضایت‌نامه‌ام را بدهند. استقلال پول را پرداخت کرد ولی تا آمدیم رسید آن را برای باشگاه صبا بفرستیم، برق رفت! بعدا که همه چیز درست شد و در تمرینات استقلال حاضر شدم، باشگاه صبا دستخوش تغییرات مدیریتی شد و مدیر جدید می‌گفت روزبه باید برگردد ولی پرویز مظلومی پای من ایستاد و گفت به تو اعتقاد دارم. در نهایت هم به استقلال آمدم.
  • امسال از لیگ آلمان پیشنهاد داشتم ولی جواب منفی دادم و در استقلال ماندم.

خبرورزشی‌گردی| روزبه چشمی: به‌خاطر استقلال قید پیشنهاد آلمانی‌ها را زدم/ از پرسپولیس جدا شدم چون علی دایی گفت تست بده!

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn