کد خبر : 116524
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۸:۱۹
3 بازدید

گاریدو می‌تواند کار قلعه نویی را تکرار کند/ کریم وزنه روحی و روانی است

گاریدو می‌تواند کار قلعه نویی را تکرار کند/ کریم وزنه روحی و روانی است

ناصر ابراهیمی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا،  با اشاره به پیروزی تیم ملی ایران برابر قطر در امارات اظهار داشت: ما در این دیدار دو نیمه متفاوت را داشتیم. در نیمه اول روند بازی خوب نبود و به نوعی نبض بازی در اختیار قطری‌ها بود اما در نیمه دوم شرایط تغییر

ناصر ابراهیمی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا،  با اشاره به پیروزی تیم ملی ایران برابر قطر در امارات اظهار داشت: ما در این دیدار دو نیمه متفاوت را داشتیم. در نیمه اول روند بازی خوب نبود و به نوعی نبض بازی در اختیار قطری‌ها بود اما در نیمه دوم شرایط تغییر کرد و توانستیم توپ و میدان را به خوبی در اختیار گرفته و با بازی حساب شده، ابتکار عمل را از قطری‌ها بگیریم.

وی ادامه داد: در این بازی یک کار و اقدام امیر قلعه نویی عالی بود. او در این دیدار با بهره گیری از مهدی طارمی در فضای پشت سردار آزمون و محمد محبی به بهترین شکل ممکن از توان و پتاسیل این سه عنصر هجومی‌اش بهره برد و با این حرکت قطری‌ها به نوعی خلع سلاح شدند. در این بازی روز، روز سردار بود و توانست ستاره بی، چون و چرای ایران باشد.

مربی سال‌های دور پرسپولیس در آستانه تقابل سرخ پوشان برابر السد در هفته سوم لیگ نخبگان آسیا خاطرنشان کرد: این بازی برای پرسپولیس مهم است. به هرحال در دو بازی اول پرسپولیس نتوانسته است به برد دست پیدا کند و همین مساله باعث شده شرایط تیم در جدول چندان خوب نباشد و باید بچه‌ها تمام توان خود را به کار بگیرد.

وی تاکیدکرد: پرسپولیس مهره‌های خوبی را در اختیار دارد اما متاسفانه در چند بازی اخیر شرایط به گونه‌ای رقم خورده که مصدومیت برخی از نفرات تاثیرگذار یک مقدار شرایط کلی تیم را تحت الشعاع قرار داده است. در بازی پیش روی هم ارونوف و کنعانی زادگان را در اختیار نداریم اما با این وجود من فکر می‌کنم همانطور که امیر قلعه نویی توانست تیم ملی قطر را شکست دهد، گاریدو هم با وجود غیبت یکی دو مهر ه تاثیرگذارش می‌کند کار قلعه نویی را تکرار کرده و مقابل السد به پیروزی برسد.

ابراهیمی با اشاره به بازگشت کریم باقری به کادرفنی پرسپولیس تصریح کرد: کریم وزنه روحی و روانی خوبی برای تیم محسوب می‌شود و حضورش می‌تواند در این تیم تاثیرگذار باشد. باقری در دوره بازی اش هم مهره کارآمدی بود و حضور دوباره اش در تیم می‌تواند اتفاقات خوبی را برای پرسپولیس رقم بزند.

انتهای پیام/

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn