کد خبر : 116614
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۷
0 بازدید

پیام هفته تربیت بدنی این است که همه باید ورزش کنند

پیام هفته تربیت بدنی این است که همه باید ورزش کنند

سید محمد شروین اسبقیان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، درباره هفته تربیت بدنی اظهار داشت: این هفته را به تمام مردم این آب و خاک به ویژه رهبر معظم انقلاب که همواره حامی ورزشکاران بودند تبریک عرض می‌کنم. پیام هفته تربیت بدنی این است که تمام مردم باید ورزش کنند تا

سید محمد شروین اسبقیان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، درباره هفته تربیت بدنی اظهار داشت: این هفته را به تمام مردم این آب و خاک به ویژه رهبر معظم انقلاب که همواره حامی ورزشکاران بودند تبریک عرض می‌کنم. پیام هفته تربیت بدنی این است که تمام مردم باید ورزش کنند تا جامعه سالم‌تر و بانشاط‌‌تری داشته باشیم.

وی افزود: ورزش باعث نشاط ، شادابی و اعتماد به نفس است و استمرار در ورزش باعث پیشگیری از بیماری‌های غیر واگیردار می شود. تمام مردم باید روزانه چند دقیقه را با این مهم اختصاص دهند تا سلامت جسمی و حتی روحی در کشورمان بالاتر برود.

معاون فرهنگی و توسعه ورزش حرفه ای و قهرمانی درباره برنامه‌های وزارت ورزش در این هفته گفت: در این هفته وزارت ورزش و جوانان برنامه‌های متنوعی داشت و ورزش همگانی را در کل کشور برقرار کرد. پیاده‌روی‌های خانوادگی و مسابقات متعددی داشتیم و قرار است 205 پروژه ورزشی در سراسر کشور به بهره‌برداری برسد.

اسبقیان ادامه داد: فردا قرار است وزیر ورزش و جوانان در استان آذربایجان شرقی حضور پیدا کند و ورزشگاه سه هزار نفری را به بهره برداری برساند. در خوزستان ، خراسان جنوبی، خراسان شمالی و … پروژه‌های بزرگی داریم که بهره‌برداری می‌کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در هفته تربیت بدنی به شدت پیگیر برنامه‌های از پیش تدوین شده بودیم و خوشحالیم که جامعه ورزش و فدراسیون‌ها هم با ما همگام بودند. مردم هم در بسیاری از همایش‌ها و برنامه‌ها شرکت کردند و امیدوارم این مسیر ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn