کد خبر : 116690
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۷
10 بازدید

کارنامه و رزومه موسیمانه سرمربی تازه وارد استقلال هواداران را امیدوار کرد

کارنامه و رزومه موسیمانه سرمربی تازه وارد استقلال هواداران را امیدوار کرد

بازدید:۳ صد آنلاین | با انتشار کارنامه و رزومه سرمربی تازه وارد استقلال موجی از امیدواری بین هواداران آبی تهران به وجود آمده و کاملاً به چشم می‌خورد. به گزارش صد آنلاین، با توجه به نتایجی که سرمربی تازه وارد استقلالی‌ها در طول سال‌های گذشته در لیگ‌های مختلف به ویژه لیگ عربستان به دست آورده وضعیت

کارنامه و رزومه موسیمانه سرمربی تازه وارد استقلال هواداران را امیدوار کرد

بازدید:۳

صد آنلاین | با انتشار کارنامه و رزومه سرمربی تازه وارد استقلال موجی از امیدواری بین هواداران آبی تهران به وجود آمده و کاملاً به چشم می‌خورد.

به گزارش صد آنلاین، با توجه به نتایجی که سرمربی تازه وارد استقلالی‌ها در طول سال‌های گذشته در لیگ‌های مختلف به ویژه لیگ عربستان به دست آورده وضعیت روحی – روانی هواداران استقلال تا حد زیادی نسبت به هفته‌های گذشته بهتر شده است.


طرفداران تیم استقلال که از اواخر فصل گذشته نسبت به وضعیت کادر فنی تیم شان با حضور جواد نکونام دل نگرانی‌هایی را همراه خود داشتند با همین شرایط به فصل نقل و انتقالات و لیگ برتر جدید آمدند.

کسب نتایج ضعیف در شروع فصل جدید لیگ برتر و تحمل سه شکست متوالی مقابل استقلال خوزستان، پرسپولیس و در نهایت السد قطر و در ادامه باخت استقلال به ذوب آهن همه و همه نتایجی بود که سقوط آزاد تیم استقلال در جدول رده بندی لیگ نسبت به رقبای مدعی قهرمانی را به نوعی به دغدغه شبانه روزی هواداران این تیم تبدیل کرد.

حالا و با توجه به اینکه هر سه تیم مدعی قهرمانی دیگر لیگ یعنی پرسپولیس، سپاهان و تراکتور سرمربی خارجی دارند طرفداران استقلال نیز به خواسته‌شان رسیدند.

در طول هفته‌های گذشته بارها طرفداران استقلال مدیران باشگاه را تهدید می‌کردند که باید هر طور شده یک مربی خارجی خوب برای تیمشان به خدمت بگیرند که حالا کاملاً مشخص است آنها از شرایط فعلی و حضورسرمربی آفریقایی در تیم استقلال رضایت کامل دارند. باید دید وضعیت در ادامه چه می‌شود و بعد از بازی با النصر این سرمربی چه شرایطی برای تیم استقلال ایجاد خواهد کرد. اینکه آیا موسیمانه همان مربی خواهد بود که طرفداران تیم انتظارش را داشتند یا نه.

خبر ورزشی

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn