کد خبر : 116710
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۴
2 بازدید

میدان ونک تهران طبقاتی می‌شود؟

میدان ونک تهران طبقاتی می‌شود؟

خبر را برای من بخوان مهدی صداقتی روز دوشنبه افزود: به طور قطع امسال پروژه احداث زیرگذر یا تونل در میدان ونک تهران اجرایی نمی‌شود زیرا یک پروژه سنگین به شمار می‌رود که در دستور کار این دوره مدیریت شهری نخواهد بود. مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران با اشاره به طرح زیرگذر میدان

خبر را برای من بخوان

مهدی صداقتی روز دوشنبه افزود: به طور قطع امسال پروژه احداث زیرگذر یا تونل در میدان ونک تهران اجرایی نمی‌شود زیرا یک پروژه سنگین به شمار می‌رود که در دستور کار این دوره مدیریت شهری نخواهد بود.

مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران با اشاره به طرح زیرگذر میدان ولی‌عصر تهران نیز اظهار کرد: در صورتی که تصمیم به اجرا گرفته شود، طرح میدان ونک پایتخت مشابه طرح میدان ولی عصر (عج) اجرایی می‌شود.

صداقتی با بیان اینکه تجربه طبقاتی کردن میادین بزرگ در اکثر کشورهای دنیا وجود دارد، تاکید کرد: برای اجرا طرح طبقاتی کردن میدان ونک تهران نیز باید حتما مطالعات جدی و دقیق روی این طرح کامل شود تا مرحله اجرا برسد و در نهایت بررسی‌های لازم برای اجرا انجام شود.

به گفته صداقتی، اجرای طرح طبقاتی کردن ونک تهران به عنوان یک ابرپروژه بزرگ است که بسیار سنگین و پرکار خواهد بود.

حمید جوانی شهردار منطقه ۳ تهران نیز به تازگی درباره طرح طبقاتی کردن میدان ونک پایتخت نیز گفته بود که مطالعات اجرای این طرح آغاز شده و قرار است با محوریت برنامه‌ریزی شده، طراحی و عملیاتی شود اگر چه این طرح از سنوات گذشته در دستور کار شهرداری تهران بوده است.

به گزارش سایت طلا، چهارراه جهان کودک تهران واقع در محدوده ونک به عنوان یکی از نقاطی است که همواره با اختلال تردد و گره ترافیکی سنگین مواجه است.

بی‌نظمی ترافیکی، چراغ‌های طولانی و هرج و مرج در مسیر تردد خودروها از مواردی است که رانندگان عبوری از خیابان‌های اطراف ونک هر روزه با آن روبه‌رو هستند.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn